Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
noll + tre =


2010-09-18
18:37:58
UK [Senior- och juniorforumet]
ändringar i D21, D20, H120, H180,

2010-09-17
22:38:47
Kristina [Senior- och juniorforumet]
Som tävlingsvärd tar jag med ett (det enda funna vindskyddet på LOK-gården) till tävlingen imorgon. Är det någon som har koll på ett till, så kan denne gärna ta med detta till tävlingen, då det verkar bli lite ostadigt väder.

2010-09-17
19:11:52
Ulla (ulla@lok.se) [Ungdomarnas forum]
Det är blött på TC i morgon, 100918, gummistövlar är bra att ha!

2010-09-17
19:11:01
Ulla (ulla@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Ryktet förtäljer att det är blött på TC i morgon, gummistövlar är bra att ha!

2010-09-17
17:46:51
Lukas [Senior- och juniorforumet]
Christian vi åker också gärna med. Är det fler som vill åka senare kan vi ta bil.

2010-09-17
12:32:39
Christian [Senior- och juniorforumet]
Figge << Noterat

2010-09-17
10:21:19
Figge [Senior- och juniorforumet]
Christian << Jag åker gärna med också!

2010-09-17
09:51:19
Christian [Senior- och juniorforumet]
Då jag startar rätt sent imorn lördag tänkte jag åka omkring 10 för att kunna äta frukost hemma. Erik M åker med. Finns några platser kvar om det är någon mer intresserad.

2010-09-16
21:17:25
Matilda (ol_matilda90@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Jag funderar åxå på att stanna kvar och springa 25-mannakorten.

2010-09-15
16:52:47
UK [Senior- och juniorforumet]
Ändringar i de äldre gubblagen till DM-kavlen.

4691-4700  4701-4710  4711-4720  4721-4730  4731-4740  4741-4750  4751-4760  4761-4770  4771-4780  4781-4790