Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-09-01 08:59:20 |
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Helen << Det beror väl på prestationerna till helgen? Jag har ju "boss-tjänst" i helgen, så jag bestämmer.. moahahaha.. vem bjuder på godast tårta? |
|
2010-09-01 08:44:14 |
Helen (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Hur ser SMstafett lagen ut? Vem springer vilken sträcka? |
|
2010-08-31 21:55:23 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Nu har jag mailat ut mer info till er SM-löpare! Handlar om avfärd och bilar. Kontakta era chaufförer! |
|
2010-08-31 17:10:09 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] SM-löpare till Umeå; jag har uppdaterat kalenderinfo-sidan med lite data kring resa och boende. Är på LOK-gården ikväll och träningen imorgon om ni behöver undra nåt mer. Peter A kommer att vara den som har "boss-tjänst" to-sö. Bara att lyda |
|
2010-08-30 21:15:31 |
anne-li [Senior- och juniorforumet] Jag har en kopia på den gamla skivan som jag kan ta med om ingen kan fixa en ny, men det vore kul med lite ny musik. |
|
2010-08-30 18:31:51 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Apropå gympan, är det någon som kan ta på sig att fixa en ny skiva till stationsgympan. Den vi hade är borta och det kan vara trevligt med lite förnyelse. 45-15 i fyra (eller gärna fem) set med tio intervaller i varje. Mellan seten är det en intervalls vila. Någon som kan ta på sig detta? |
|
2010-08-30 16:13:40 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Anne-li << jag tänkte att vi börjar med det nästa vecka. Så på måndag blir det stationsgympa. Veckan efter rockgympa osv.. |
|
2010-08-30 13:24:08 |
anne-li [Senior- och juniorforumet] Är det någon som vet om det blir LOK-gympa i kväll? |
|
2010-08-30 10:50:51 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] per << Perfekt! |
|
2010-08-30 10:16:49 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jakob<< Ok. Då instiftar vi en piratavresa kl 17.30. Andra som också vill åka då får gärna skriva här på forumet så att vi har koll på om bilarna räcker och om vi borde vänta på någon. |
4731-4740 4741-4750 4751-4760 4761-4770 4771-4780 4781-4790 4791-4800 4801-4810 4811-4820 4821-4830