Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + noll =


2010-08-30
10:12:44
Jakob [Senior- och juniorforumet]
per << 17.30 fungerar bättre för mig också.

2010-08-30
10:11:48
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jakob<< Jag är definitivt för avresa senare än 17.00 för att bättre passa oss som jobbar vanliga tider. 17.30 skulle egentligen passa mig ännu bättre än 17.15.

2010-08-30
07:59:34
Jakob [Senior- och juniorforumet]
I övermorgon, onsdag alltså.

2010-08-30
07:58:50
Jakob (jakob@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag kan inte samåka från Statoil Ryd redan kl 17.00 imorgon. Föreslår alternativ avresa 17.15. Någon som vill åka med mig då?

2010-08-29
22:44:12
torgny [Senior- och juniorforumet]
Per, kolla med Micke han var med på resan och tog kort.

2010-08-29
13:24:58
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Det vore trevligt med en guldbild på Einar som veckans bild kommande vecka. Om någon har tagit något lämpligt foto på honom under USM så skicka det till mig (eller lägg själv upp det som veckans bild om du har den möjligheten).

2010-08-29
00:12:03
Christian [Senior- och juniorforumet]
Påminner alla om att göra sitt val angående 25-manna! Antal lag måste anmälas snart.

2010-08-28
14:29:28
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
4 löpare i final och flera på det berömda håret. Bra jobbat allihopa och grattis till finalisterna Linnea, Sarah, Helen och Andreas! Kör hårt imorgon, då är det riktig kämpaglöd som behövs. Lycka till! Vi på hemmaplan håller tummarna.

2010-08-28
12:23:44
Lasse (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Senior- och juniorforumet]
Bra Jobbat Einar!
Första SM-guldet till fam Johansson...

2010-08-28
09:08:03
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Toppenhärligt! Jättestort grattis till Einar från hela senior- och juniorgänget!

4741-4750  4751-4760  4761-4770  4771-4780  4781-4790  4791-4800  4801-4810  4811-4820  4821-4830  4831-4840