Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
ett + ett =


2010-08-25
16:14:59
Linnea (linnea.faxen@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Skulle vara användbart om det fanns att läsa en något mer exakt beskrivning om avresan till Lång SM...Var hittar man det? :O

2010-08-25
08:00:25
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet]
Jonas L<< Gubbar!? Du måste totalt missuppfattat vår ålder. Vi är rutinerade, inte gamla....

2010-08-24
22:07:51
Frida (fridakarlsson_91@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Nu i helgen är det både USM och Lång SM. Jag söker efter någon frivillig som vill/kan skriva en nyhet här på hemsidan om det. Det är bara att skriva några rader och sen lägga upp den alt skicka den till mig så fixar jag det.

2010-08-24
16:26:05
Figge [Senior- och juniorforumet]
Jonas L << Gjort! _(16'18" ;)
Det går även rykten om att Lukas sprungit riktigt fort...

Jag tror dock att min egen tid hade varit en 20-30" långsammare om man tvingats stämpla vid varje kontroll också eftersom det var så mycket kontroller.

2010-08-23
16:50:51
Jonas L [Senior- och juniorforumet]
Gubbar<< mailar den till er, men jag tror inte att ni lyckas slå Petter ;)
Om det är fler som vill ha ett exemplar så lägger jag en hög kartor på LOK-gården på tisdag!

2010-08-23
12:47:15
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet]
Jonas L<< Om det finns så tar jag gärna en karta också.

2010-08-23
12:13:32
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Jonas L << Är också intresserad av detta då jag tänkte komma men kunde inte pga att jag blivit sjuk men skulle vara kul och köra den vid senare tillfälle.

2010-08-22
20:38:45
Figge [Senior- och juniorforumet]
Jonas L << Finns möjlighet till att komma över sprint-kartan för lite egen tidtagning och en chans att tvåla till Petter? Du får gärna maila den till mig om du har den digitalt så kan jag skriva ut den själv och skubba runt imorgon på lunchen!

2010-08-21
20:56:07
Jonas L [Senior- och juniorforumet]
Ta med egen plastficka till sprintträningen i morgon kväll!

2010-08-20
21:11:57
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag åker från Cupolen och har minst 3 platser.

4771-4780  4781-4790  4791-4800  4801-4810  4811-4820  4821-4830  4831-4840  4841-4850  4851-4860  4861-4870