Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-25 16:14:59 |
Linnea (linnea.faxen@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] Skulle vara användbart om det fanns att läsa en något mer exakt beskrivning om avresan till Lång SM...Var hittar man det? :O |
|
2010-08-25 08:00:25 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Jonas L<< Gubbar!? Du måste totalt missuppfattat vår ålder. Vi är rutinerade, inte gamla.... |
|
2010-08-24 22:07:51 |
Frida (fridakarlsson_91@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Nu i helgen är det både USM och Lång SM. Jag söker efter någon frivillig som vill/kan skriva en nyhet här på hemsidan om det. Det är bara att skriva några rader och sen lägga upp den alt skicka den till mig så fixar jag det. |
|
2010-08-24 16:26:05 |
Figge [Senior- och juniorforumet] Jonas L << Gjort! _(16'18" Det går även rykten om att Lukas sprungit riktigt fort... Jag tror dock att min egen tid hade varit en 20-30" långsammare om man tvingats stämpla vid varje kontroll också eftersom det var så mycket kontroller. |
|
2010-08-23 16:50:51 |
Jonas L [Senior- och juniorforumet] Gubbar<< mailar den till er, men jag tror inte att ni lyckas slå Petter Om det är fler som vill ha ett exemplar så lägger jag en hög kartor på LOK-gården på tisdag! |
|
2010-08-23 12:47:15 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Jonas L<< Om det finns så tar jag gärna en karta också. |
|
2010-08-23 12:13:32 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Jonas L << Är också intresserad av detta då jag tänkte komma men kunde inte pga att jag blivit sjuk men skulle vara kul och köra den vid senare tillfälle. |
|
2010-08-22 20:38:45 |
Figge [Senior- och juniorforumet] Jonas L << Finns möjlighet till att komma över sprint-kartan för lite egen tidtagning och en chans att tvåla till Petter? Du får gärna maila den till mig om du har den digitalt så kan jag skriva ut den själv och skubba runt imorgon på lunchen! |
|
2010-08-21 20:56:07 |
Jonas L [Senior- och juniorforumet] Ta med egen plastficka till sprintträningen i morgon kväll! |
|
2010-08-20 21:11:57 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag åker från Cupolen och har minst 3 platser. |
4771-4780 4781-4790 4791-4800 4801-4810 4811-4820 4821-4830 4831-4840 4841-4850 4851-4860 4861-4870