Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-17 07:27:19 |
Karin B [Senior- och juniorforumet] Är det bestämt när måndagsympan drar i gång för säsongen? |
|
2010-08-16 22:04:50 |
Markus [Senior- och juniorforumet] Micke<< Det kommer bli en gemensam avfärd från Cupolen. Tid kommer troligen imorgon. Under våren var det aldrig brist på bilar. |
|
2010-08-16 21:28:11 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Någon som ska åka på Tjälmos tävling på lördag och har två platser över i bilen här från Linköping? |
|
2010-08-15 15:52:19 |
Christian [Senior- och juniorforumet] 25-mannalagen är släppta! Läs nyheten och följ instruktionerna! |
|
2010-08-13 07:50:49 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] Berg << Tack för fina och roliga banor igår!! |
|
2010-08-12 15:07:23 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Jo, det är väl inte så svårt praktiskt sett, men vem bedömer vem som inte är "löpare" längre? Man skulle ju lätt kunna ta bort "fel" löpare och den personen skulle kunna bli ledsen om vi tänker att den inte längre är med... Vi har haft frågan uppe, men ingen har ännu "vågat vilja" göra rensningen. I vilket fall är det en relevant påpekan och ni får gärna komma med era synpunkter om hur vi ska hantera just "alla löpare" på hemsidan. Du, "*" kanske har nån bra idé också |
|
2010-08-12 14:57:56 |
Lovisa (l.wahlander@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Figge, tyvärr vaknade jag upp med halsont imorse och vågar inte reta det :( dock vore det jättegulligt om någon (typ Fred ?) kunde ta med karta hem till mig, så kan jag åka och springa den i helgen. Kör hårt! |
|
2010-08-12 13:40:56 |
* [Senior- och juniorforumet] Kanske kan vara läge att plocka bort vissa namn från "alla löpare"... |
|
2010-08-11 22:49:41 |
Figge [Senior- och juniorforumet] 16.45 blir nog bra |
|
2010-08-11 19:16:33 |
Fredrika [Senior- och juniorforumet] Figge<< Jag,Oscar och Malin åker gärna med om du fortfarande har 3 platser. När har du tänkt åka? |
4791-4800 4801-4810 4811-4820 4821-4830 4831-4840 4841-4850 4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890