Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
noll + tre =


2010-08-17
07:27:19
Karin B [Senior- och juniorforumet]
Är det bestämt när måndagsympan drar i gång för säsongen?

2010-08-16
22:04:50
Markus [Senior- och juniorforumet]
Micke<< Det kommer bli en gemensam avfärd från Cupolen. Tid kommer troligen imorgon. Under våren var det aldrig brist på bilar.

2010-08-16
21:28:11
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Någon som ska åka på Tjälmos tävling på lördag och har två platser över i bilen här från Linköping?

2010-08-15
15:52:19
Christian [Senior- och juniorforumet]
25-mannalagen är släppta! Läs nyheten och följ instruktionerna!

2010-08-13
07:50:49
Jakob [Senior- och juniorforumet]
Berg << Tack för fina och roliga banor igår!! :-)

2010-08-12
15:07:23
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Jo, det är väl inte så svårt praktiskt sett, men vem bedömer vem som inte är "löpare" längre? Man skulle ju lätt kunna ta bort "fel" löpare och den personen skulle kunna bli ledsen om vi tänker att den inte längre är med... Vi har haft frågan uppe, men ingen har ännu "vågat vilja" göra rensningen.

I vilket fall är det en relevant påpekan och ni får gärna komma med era synpunkter om hur vi ska hantera just "alla löpare" på hemsidan. Du, "*" kanske har nån bra idé också ;-)

2010-08-12
14:57:56
Lovisa (l.wahlander@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Figge, tyvärr vaknade jag upp med halsont imorse och vågar inte reta det :( dock vore det jättegulligt om någon (typ Fred ?) kunde ta med karta hem till mig, så kan jag åka och springa den i helgen. Kör hårt!

2010-08-12
13:40:56
* [Senior- och juniorforumet]
Kanske kan vara läge att plocka bort vissa namn från "alla löpare"...

2010-08-11
22:49:41
Figge [Senior- och juniorforumet]
16.45 blir nog bra

2010-08-11
19:16:33
Fredrika [Senior- och juniorforumet]
Figge<< Jag,Oscar och Malin åker gärna med om du fortfarande har 3 platser. När har du tänkt åka?

4791-4800  4801-4810  4811-4820  4821-4830  4831-4840  4841-4850  4851-4860  4861-4870  4871-4880  4881-4890