Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-07-22 13:52:18 |
Peter E [Senior- och juniorforumet] Jag och Goth tänker köra ol-intervaller i rydskogen ikväll vid typ halv sju. Är det någon mer som är sugen hör av er på 0737709203. |
|
2010-07-21 21:06:15 |
Lars Johnsson, OK Måsem (okm@okmasen.nu) [Gästbok] Medelhavs OL i Oxelösund Höstsäsongen närmar sig med stormsteg. Ett utmärkt sätt att komma igång efter sommaren är OK Måsens Medelhavs OL lördagen den 14 augusti. En tävling helt nära havet. Efter tävlingen kan du bada i havet eller besöka det spännande Femörefortet. Mer information på OK Måsens hemsida, www.okmasen.org där också inbjudan finns. Där kan du också se en liten trailer på YouTube om Medelhavs OL. Hjärtligt välkomna OK Måsen |
|
2010-07-20 16:00:16 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] otter<< Hmm. Jag hade tänkt cykla till Vidingsjö och springa veckans bana. Osäker på vilken tid det kan tänkas bli, så jag har nog svårt att samordna. |
|
2010-07-19 23:45:33 |
otter [Senior- och juniorforumet] jag tänkte köra intervaller imorgon (tisdag). Någon som är sugen på att hänga på? |
|
2010-07-16 17:58:25 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] In och anmäl er för resa och boende till SM lång i Karlstad 28-29/8! |
|
2010-07-15 17:19:46 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Per >> ok, tänkte precis ringa och fråga. Vi är 3 tappra kvar. Vill nån mer med så får ni ringa på 011-88546. |
|
2010-07-15 17:17:32 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Det blir nog ingen åka-iväg-träning för min del idag. |
|
2010-07-15 12:04:04 |
sanna [Senior- och juniorforumet] ptr << Schysst! |
|
2010-07-15 08:35:54 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Christian<< Jag kanske hänger på, men det är ganska tveksamt om jag får in det i planeringen ikväll. |
|
2010-07-15 08:20:24 |
Lukas [Senior- och juniorforumet] Det blir bra det. |
4841-4850 4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930 4931-4940