Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
noll + tre =


2010-06-16
23:08:46
Christian [Senior- och juniorforumet]
Ändrade jukolalag igen, fram och tillbaka, fram och tillbaka... ;)

2010-06-16
18:33:37
Mikael [Senior- och juniorforumet]
Ptr<< fint, tar du med den till träningen imorgon?
Lika martinsson med vandringspriset :)

2010-06-16
15:07:33
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Micke << det kan vi ordna.

2010-06-16
14:44:00
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Vet om att det gick en sprintträning i Skäggetorp i höstas och är nu på jakt efter den kartan. Någon som har en över som jag kan få ta del av?

2010-06-15
23:32:34
Christian [Senior- och juniorforumet]
Några ändringar i lagen dessutom...

2010-06-15
22:47:35
Christian [Senior- och juniorforumet]
Jukolainfo uppdaterad!

http://www.lok.se/index.php?page=189&trainingId=3795&info=1

2010-06-15
22:30:38
Eva Lindgren (eva-lindgren@comhem.se) [Senior- och juniorforumet]
O-ringen: Är det någon som har tips om boende i Örebro?. Åker ensam.

2010-06-15
15:17:46
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Vi har två lediga platser till Jukola! 1:a och 2:a sträckan i "Marianne's gubblag" + resa/fest med alla glada LOK-junisar och seniorer säljs till ol-kompisar som skulle vilja springa Jukola, men vars klubb inte åker. Pris ca. 1000 kr, men förhandlingsbart.

2010-06-15
14:48:38
Figge [Senior- och juniorforumet]
Cissi << Absolut!
Just nu är det 4 avhopp så in och anmäl dig snabbt :)

2010-06-15
13:05:47
Cissi [Senior- och juniorforumet]
Figge<< Såg precis att Jac o Martinsson kastat in handduken till kvällens träning... då kanske det möjligtvis kan finnas en karta till mig som råkat missa anmälan?

4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940  4941-4950  4951-4960  4961-4970  4971-4980  4981-4990  4991-5000