
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2005-11-15 07:17:48 |
Christopher Loftus (cloftus@bordersgroupinc.com) Hello everyone, Greetings from Ann Arbor, Michigan (aka: A2). I will be in Linköping this week (Nov. 17-21) visiting me good friend Mikael Hult. How may I obtain a Fritidskarta for a few hours of "crashing through the woods"? Aa of of Nov. 17, you may call 013 154533. Thank you very much! |
|
2005-11-11 23:24:57 |
Karl (megatro_n@hotmail.com) Hej , jag vill börja orientera med er... ring mig på 0730373091. jag gillar att springa ute i skogen. |
|
2005-11-04 12:01:00 |
Casselsjö Finns det någon som skall åka ut till novembersprinten som kan ta med en Kolmårdare? Anländer Linköpings station 10.00. Mvh Christer Casselsjö 073-8117627 |
|
2005-09-23 19:50:59 |
Fredrik michael << No that won´t be a problem as long as you don´t mind using english from time to time |
|
2005-09-23 19:12:16 |
michael (michael.laden@gmail.com) interested in joining a day of ´training´... though I dont speak much (any) swedish... is that a problem?! thanks in advance |
|
2005-09-23 08:09:10 |
Fredrik Jim << Skalan 1:6260 borde ge att en 1 cm på din karta är 6260 cm i verkligheten. (Vilket är 62.6 m =) |
|
2005-09-22 23:14:21 |
Raid Uppsala Sugen på en multisportutmaning? Passa på och anmäl er till RAID Uppsala 2005 - 15 oktober. Raid Uppsala är Nordens största multisporttävling, en äventyrsupplevelse för alla i det vackra Uppsala. Inbjudan, anmälan och annan information finns på www.raiduppsala.nu // Tävlingen är ett samarbete mellan Raid Uppsala, IF Thor orientering och OK Linné. |
|
2005-09-21 21:19:13 |
Peter (petar143@student.liu.se) Anna << Jag ska kolla med dom ansvariga för resan, det är fler studenter som visat intresse för att åka med. Jag skickar ett mail till dig när jag vet mera. |
|
2005-09-21 21:03:00 |
Anna (annni398@student.liu.se) Hej! Jag är ny student i stan och har inte hunnit bekanta mig med Linköpings OK än. Själv springer jag för Göteborg-Majorna OK. Jag undrar huruvida det är möjligt att samåka med er till 25-manna. Vem ska jag kontakta? MVH Anna |
|
2005-09-21 18:05:36 |
Jim (jim.andersson@swe.dupont.com) På min karta står det 1:6260 hur långt är en cm på min kartan??? Tack på förhönd |
271-280 281-290 291-300 301-310 311-320 321-330 331-340 341-350 351-360 361-370