
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-10-10 21:30:34 |
sanna [Senior- och juniorforumet] lycka till i jok, anna! |
|
2010-10-10 21:08:40 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Anna << tråkigt men fullt förståeligt, lycka till i din nya dress! |
|
2010-10-10 21:07:23 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jag har ett par blåvita gummistövlar, en sovsäck med kudde, en lok-mössa (ullmax) med vantar i samt ett svart adidaslinne(puttes låter ganska troligt). Grejerna kommer till lok-g på tisdag. |
|
2010-10-10 20:59:43 |
Anna Niklasson (niklassonanna@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] Hej! Jag vill tacka alla er för ett antal härliga lok-år. Tack för gemenskapen och gott samarbete! Nu tar jag steget och byter L mot J och gräsgrönt mot mörkgrönt; Jönköpings OK eftersom det är där jag bor nu. Hare gött! Vi ses på Smålandskaveln. Kram Anna |
|
2010-10-10 17:59:10 |
Johan (joher856@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] Hebbe<< Det var jag som tog fel jacka, se mail. Någon som har sett eller tagit hand om min LOK-jacka? Även den hade en supertröja i magfickan men ingen namnmärkning. |
|
2010-10-10 17:18:21 |
karin B [Senior- och juniorforumet] En kudde var kvarglömd i bussen. Jag lämnar den på hatthyllan i kapprummet i LOK-gården på tisdag. |
|
2010-10-10 16:35:03 |
Hebbe (maher@mai.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Jag saknar min LOK-vindjacka efter 25-manna. Förmodligen tog någon den i LOK:s vindtunneltält kring 12-snåret. På märklappen i jackans krage kan man nog svagt skönja märkningen "M Herberthson", men ett säkrare tecken på att den är min är att det låg en blå kortärmad superställströja i bröstfickan. Tacksam för att få tillbaka den. Passar också på att tacka UK, busschaufför, reseledare, coacher och närmare 100 LOK-löpare för en lång men trevlig dag invid soptippen. Hebbe |
|
2010-10-10 15:20:00 |
Peter E (p89e@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Glömde ta med mitt svara adidas-linne som jag lämna som överdrag på 25manna. Är det någon som tog hand om det kan han eller hon höra av sig. |
|
2010-10-08 22:09:38 |
Lasse A [Senior- och juniorforumet] Heja Christian!!! Du är otrolig! Lycka till bland blåmossarna i morgon allihopa! |
|
2010-10-08 19:17:12 |
Christian [Senior- och juniorforumet] och nu är vi åter 100. kanske ska stänga av telefonen.. |
4641-4650 4651-4660 4661-4670 4671-4680 4681-4690 4691-4700 4701-4710 4711-4720 4721-4730 4731-4740