Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
22.2 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
noll + två =


2010-10-10
21:30:34
sanna [Senior- och juniorforumet]
lycka till i jok, anna!

2010-10-10
21:08:40
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Anna << tråkigt men fullt förståeligt, lycka till i din nya dress!

2010-10-10
21:07:23
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jag har ett par blåvita gummistövlar, en sovsäck med kudde, en lok-mössa (ullmax) med vantar i samt ett svart adidaslinne(puttes låter ganska troligt). Grejerna kommer till lok-g på tisdag.

2010-10-10
20:59:43
Anna Niklasson (niklassonanna@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Hej!
Jag vill tacka alla er för ett antal härliga lok-år. Tack för gemenskapen och gott samarbete!

Nu tar jag steget och byter L mot J och gräsgrönt mot mörkgrönt; Jönköpings OK eftersom det är där jag bor nu.

Hare gött!
Vi ses på Smålandskaveln.
Kram Anna

2010-10-10
17:59:10
Johan (joher856@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Hebbe<< Det var jag som tog fel jacka, se mail. Någon som har sett eller tagit hand om min LOK-jacka? Även den hade en supertröja i magfickan men ingen namnmärkning.

2010-10-10
17:18:21
karin B [Senior- och juniorforumet]
En kudde var kvarglömd i bussen. Jag lämnar den på hatthyllan i kapprummet i LOK-gården på tisdag.

2010-10-10
16:35:03
Hebbe (maher@mai.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag saknar min LOK-vindjacka efter 25-manna. Förmodligen tog någon den i LOK:s vindtunneltält kring 12-snåret. På märklappen i jackans krage kan man nog svagt skönja märkningen "M Herberthson", men ett säkrare tecken på att den är min är att det låg en blå kortärmad superställströja i bröstfickan. Tacksam för att få tillbaka den.

Passar också på att tacka UK, busschaufför, reseledare, coacher och närmare 100 LOK-löpare för en lång men trevlig dag invid soptippen.

Hebbe

2010-10-10
15:20:00
Peter E (p89e@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Glömde ta med mitt svara adidas-linne som jag lämna som överdrag på 25manna. Är det någon som tog hand om det kan han eller hon höra av sig.

2010-10-08
22:09:38
Lasse A [Senior- och juniorforumet]
Heja Christian!!!
Du är otrolig!
Lycka till bland blåmossarna i morgon allihopa!

2010-10-08
19:17:12
Christian [Senior- och juniorforumet]
och nu är vi åter 100. kanske ska stänga av telefonen.. :)

4641-4650  4651-4660  4661-4670  4671-4680  4681-4690  4691-4700  4701-4710  4711-4720  4721-4730  4731-4740 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26