Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
23.5 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
två + fyra =


2010-09-23
16:19:25
Janne [Senior- och juniorforumet]
Enligt Eventor är 30 sept sista anmälningsdag för 25-mannakorten.

2010-09-23
08:20:17
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Och angående 25-manna är det sista dagen att anmäla sig till 25-mannakorten idag. Och därmed också sista dagen att anmäla sig för boende på hårt underlag. 110 kr kommer boendet kosta.

2010-09-22
22:30:15
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet]
Kom ihåg att anmäla er till bussresan, om ni inte löser er resa till och från 25-manna själva. Vi har idag en stor buss och två minibussar, sammanlagt 78 platser. För att veta om vi behöver fler eller färre bussplatser är det viktigt att alla som är intresserade av att åker med bussen anmäler sig snarast.

2010-09-22
21:21:51
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Kom ihåg nattcupen i morgon vid Vidingsjö motionscentrum! Jag kan tyvärr inte komma, men hoppas dyka upp nästa torsdag.

2010-09-22
11:36:00
Inger (inger.gustas@telia.com) [Ungdomarnas forum]
Gul grupp: Två jackor kvarglömda vid startplatsen vid tisdagens träning, en svart med gröna detaljer och en LOK-jacka (modell äldre).

2010-09-22
02:28:19
UK [Senior- och juniorforumet]
efter mycket pussel finns det nu lag ute till 25-manna

2010-09-20
13:16:56
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Eftersom det ändå fanns ett visst intresse av att bo kvar och springa 25-mannakorten så har jag lagt upp en anmälan till det. In och anmäl er senast torsdag (anmälan till tävlingen går ut då).

2010-09-18
22:59:05
UK [Senior- och juniorforumet]
Fler ändringar i H180 och H210

2010-09-18
20:44:31
Åke [Senior- och juniorforumet]
Bröstband till Garmin GPS-klocka upphittad i LOK-tältet idag. Bandet lämnades hängandes inuti tältet.

2010-09-18
18:48:42
Figge [Senior- och juniorforumet]
jag och Lukas åker kl 09 imorgon till stafetten. vill ngn mer åka med är det bara att höra av sig.

4681-4690  4691-4700  4701-4710  4711-4720  4721-4730  4731-4740  4741-4750  4751-4760  4761-4770  4771-4780 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26