Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
13.7 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fyra + fem =


2010-09-15
10:13:48
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Gå älgdrev på Baroniets ägor i Åtvidaberg, kan man göra om man vill komma ut och ha en skön oktoberlördag i skogen. Rune Karlsson, en av våra äldre alterta gubbar vill ha några pigga orienterare i drevkedjor lördagarna, 2, 16 och 30 oktober samt lö 20 november. Tag med dig kompisen! Ring Rune, 013-155056 och anmäl dig så blir han glad :-)

2010-09-14
23:05:33
Dryml [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Jag och Sanna vill också stanna.

2010-09-14
22:30:23
Markus [Senior- och juniorforumet]
Ptr<< Jag funderar på att stanna kvar. Har isåfall eget boende men samåker gärna.

2010-09-14
19:33:26
Jerk [Senior- och juniorforumet]
Ptr> Jag råkade slinka förbi här... Om ni inte är så många (typ 5) så kan ni gott och väl få bo hos mig. Det finns sängar, soffor och madrasser så att det borde funka.

Hej på er, förresten! Hoppas allt är bra i LOK-gården med omnejd. I Stockholm är det vajjert och Centrum OK har just haft sprint-KM på en grådaskig Skeppsholme. Vi ses på 25-manna, om inte förr!

2010-09-14
17:41:25
Terese (terwa907@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Jag skulle nog kunna vara intresserad av att stanna kvar och springa 25-mannakorten på söndagen. Trevligt om det är fler LOK:are som tänkt göra samma sak :)

2010-09-13
14:41:30
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Finns det intresse från fler att vara kvar och springa 25-mannakorten? I så fall kan jag se om jag kan fixa ihop något med boende och transport. Släng in en liten blänkare här snarast i så fall så jag vet om jag behöver ta tag i det.

2010-09-12
19:53:38
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Eftersom jag inte kan vara med imorgon så skjuter vi på rockgympapremiären en vecka och kör stationsgympan även imorgon.

2010-09-12
16:17:41
Frida [Senior- och juniorforumet]
Är tacksam om någon kan skriva en nyhet om Lång-DM, är själv upptagen av annat just nu.

2010-09-11
18:09:12
Christian [Senior- och juniorforumet]
Finns det någon mer som är intresserad av att åka lite tidigare än 8.00 imorgon? 1500 m till Tc och 1500 m till start gör att jag gärna åker lite tidigare, typ 07.45.

2010-09-11
11:41:25
Markus [Senior- och juniorforumet]
Tävlingsvärdar<< Eftersom det inte fanns någon tid för avfärd satt till imorgon så tog jag mig friheten att lägga in en till 8.00.

4701-4710  4711-4720  4721-4730  4731-4740  4741-4750  4751-4760  4761-4770  4771-4780  4781-4790  4791-4800 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26