
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-09-09 00:12:58 |
UK [Senior- och juniorforumet] DM-lagen i gubb och gumklasser finns utlagda av +35UK. För seniorer och juniorer tas lagen ut efter DM-lång på söndag. Ingen ren amerikansk uttagning på DM men tungt vägande ändå. |
|
2010-09-08 15:10:50 |
Torgny (faxen@nsc.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Angående kvällens juniorträning i Söderköping. Resan tyvärr inställd, för få anmälda (Petter och Einar har lämnat återbud). Om ni ordnar egen skjuts följ instruktionerna på hemsidan! Säkert rolig träning. |
|
2010-09-06 20:51:04 |
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag lade in avfärd kl 19 till natt-DM på fredag vid Hults Bruk (första start är kl 2030, 1500 m till start). Om någon tycker tiden bör ändras så får ni höra av er. |
|
2010-09-06 16:13:41 |
anne-li [Senior- och juniorforumet] Ptr<< Jag tar med den gamla skivan så får vi köra efter den så länge tills vi kan få en ny. |
|
2010-09-06 15:07:02 |
Pia [Senior- och juniorforumet] Vi har tid till 19.30, så ta med innebandyklubbor. |
|
2010-09-06 15:06:03 |
Pia [Senior- och juniorforumet] Jag har nyckeln, kommer vid 17.50. |
|
2010-09-06 12:43:52 |
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Nu finns gympan den med i programmet för ikväll, vem tar med sig nyckel? Anne-li << Du ser fortfarande till att skivan kommer med ikväll? |
|
2010-09-06 09:23:56 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Lill-figge << jäpp, den börjar idag, har bara glömt lägga in det i programmet, men det fixar jag under dagen. |
|
2010-09-05 19:53:05 |
Lill Figge [Senior- och juniorforumet] Börjar styrkan i bäckskolan imorgon? |
|
2010-09-03 16:34:05 |
Cissi K [Senior- och juniorforumet] Sarah o Helen<< Härligt tjejer! Lycka till imorrn! Springa bara rätt o snabbt så... |
4711-4720 4721-4730 4731-4740 4741-4750 4751-4760 4761-4770 4771-4780 4781-4790 4791-4800 4801-4810