Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
16.2 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + två =


2010-09-03
15:40:24
Jakob [Senior- och juniorforumet]
Sarah och Helen till A-final! Grattis!!

2010-09-03
12:53:35
Christian [Senior- och juniorforumet]
Stor chans att Helen gör det igen. Härligt!
In på en andra plats just nu i sitt kvalheat.

2010-09-02
22:48:05
sturesson (lenst(at)telia.com) [Senior- och juniorforumet]
Instämmer med Marianne. Vore intressant om det går att justera resultatlistan så att jag blir registrerad på korta banan. Också några som sprang mellan som står felstämplade på långa.

2010-09-02
08:38:13
Marianne (Marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Fantastiskt fin träning igår! Tack AB och tack Hebbe som stod i regnet och fixade med SI't samt kom med uppmuntrande tillrop till oss genomblöta löpare. Nu ser jag fram emot en skön dag i den härliga terrängen när jag nu åker ut och tar in kontrollerna :-)

2010-09-01
21:43:15
ptr [Senior- och juniorforumet]
x10 << japp, då tar förhoppningsvis piloten över.. :)

2010-09-01
21:25:22
x10 [Senior- och juniorforumet]
ptr >> du menar att när planet lyfter så kommer nån annan än du att bossa? ;)

2010-09-01
20:56:24
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Resultat från dagens träning: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=classes& ;databaseId=15121

2010-09-01
16:23:02
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
x10 << Det är vad du tror ja, men när planet lyfter blire andra bullar.. :)

2010-09-01
16:17:49
Christian [Senior- och juniorforumet]
Helen, övriga smlöpare >> Som ptr säger så kommer han att bossa över det hela, framförallt i H21 där det är helt vidöppet om platserna. Damlaget blir dock Margo, Julia T, Helen. Juniorlaget damer Amy, Hanna, Sarah. Herrjunior, Jonas, Erik, Andreas

jakob >> jag dyker också upp 17.30

2010-09-01
09:03:23
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Och om det är någon som vill starta tidigare ikväll så kommer jag åka vid 16.45 för att fixa det sista inför träningen. Platser finns, hör av dig om du vill med.

4721-4730  4731-4740  4741-4750  4751-4760  4761-4770  4771-4780  4781-4790  4791-4800  4801-4810  4811-4820 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26