
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-09-03 15:40:24 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] Sarah och Helen till A-final! Grattis!! |
|
2010-09-03 12:53:35 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Stor chans att Helen gör det igen. Härligt! In på en andra plats just nu i sitt kvalheat. |
|
2010-09-02 22:48:05 |
sturesson (lenst(at)telia.com) [Senior- och juniorforumet] Instämmer med Marianne. Vore intressant om det går att justera resultatlistan så att jag blir registrerad på korta banan. Också några som sprang mellan som står felstämplade på långa. |
|
2010-09-02 08:38:13 |
Marianne (Marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Fantastiskt fin träning igår! Tack AB och tack Hebbe som stod i regnet och fixade med SI't samt kom med uppmuntrande tillrop till oss genomblöta löpare. Nu ser jag fram emot en skön dag i den härliga terrängen när jag nu åker ut och tar in kontrollerna |
|
2010-09-01 21:43:15 |
ptr [Senior- och juniorforumet] x10 << japp, då tar förhoppningsvis piloten över.. |
|
2010-09-01 21:25:22 |
x10 [Senior- och juniorforumet] ptr >> du menar att när planet lyfter så kommer nån annan än du att bossa? |
|
2010-09-01 20:56:24 |
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Resultat från dagens träning: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=classes& |
|
2010-09-01 16:23:02 |
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet] x10 << Det är vad du tror ja, men när planet lyfter blire andra bullar.. |
|
2010-09-01 16:17:49 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Helen, övriga smlöpare >> Som ptr säger så kommer han att bossa över det hela, framförallt i H21 där det är helt vidöppet om platserna. Damlaget blir dock Margo, Julia T, Helen. Juniorlaget damer Amy, Hanna, Sarah. Herrjunior, Jonas, Erik, Andreas jakob >> jag dyker också upp 17.30 |
|
2010-09-01 09:03:23 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Och om det är någon som vill starta tidigare ikväll så kommer jag åka vid 16.45 för att fixa det sista inför träningen. Platser finns, hör av dig om du vill med. |
4721-4730 4731-4740 4741-4750 4751-4760 4761-4770 4771-4780 4781-4790 4791-4800 4801-4810 4811-4820