
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-27 23:10:04 |
Ulla [Senior- och juniorforumet] Jättekul, heja Einar! |
|
2010-08-27 22:16:34 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Grattis Einar! |
|
2010-08-27 22:01:27 |
lill figge [Senior- och juniorforumet] Grattis einar!! |
|
2010-08-27 20:45:33 |
Åsa (asa.detterfelt@telia.com) [Senior- och juniorforumet] Det finns redan en artikel på orientering.se. |
|
2010-08-27 20:23:55 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] GRATTIS EINAR!! |
|
2010-08-27 19:54:25 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jag har en säker källa (Lillfigge) på direktlänk(sms) på plats |
|
2010-08-27 17:45:07 |
AnnaLena och Frida [Senior- och juniorforumet] Grattis Einar. Bra gjort av er andra H16 killar också |
|
2010-08-27 17:25:18 |
Jonas L [Senior- och juniorforumet] Stort grattis Einar! Ptr<< var fick du informationen från? Löjligt att överhuvudtaget lämna in en sådan protest! Skönt att den inte gick igenom |
|
2010-08-27 17:14:59 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Protesten tillbakadragen/avslagen. |
|
2010-08-27 17:05:32 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Senaste nytt är att en protest har lämnats in mot Einar då han sprang med fel bricka. |
4751-4760 4761-4770 4771-4780 4781-4790 4791-4800 4801-4810 4811-4820 4821-4830 4831-4840 4841-4850