
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-27 17:04:19 |
Figge [Senior- och juniorforumet] Stort grattis Einar! |
|
2010-08-27 17:03:12 |
Fredrika [Senior- och juniorforumet] wohoooo va kul Einar,grymt o vinna usm! jättegrattis! |
|
2010-08-27 17:01:32 |
Janne [Senior- och juniorforumet] Stort grattis, Einar!!! |
|
2010-08-27 16:58:07 |
Malin [Senior- och juniorforumet] GRATTIS Einar! Grymt jobbat |
|
2010-08-27 16:54:25 |
Martinsson [Senior- och juniorforumet] Härligt Einar! Grymt! |
|
2010-08-27 14:26:15 |
Fredrika [Senior- och juniorforumet] Säger som Marianne, stort lycka till och ha så himla kul=) |
|
2010-08-27 13:25:53 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Lång-SM löpare, fokusera och kör hårt. Det är fight som gäller imorgon! Ni vet att det kan gälla sekunder för att hamna på rätt sida om finalstrecket, kör en vass spurt mao. Lycka till! |
|
2010-08-26 21:14:16 |
Pedro (pedro.lundquist@telia.com) [Senior- och juniorforumet] Resultat från dagens träning finns nu på WinSplits, http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/show_event.asp?id=15055 |
|
2010-08-25 21:54:19 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Nu borde alla Lång-SM resenärer ha fått mail. Klaga till mig om så inte är fallet. |
|
2010-08-25 18:10:25 |
Janne [Senior- och juniorforumet] Info till berörda om Lång-SM kommer under kvällen. |
4761-4770 4771-4780 4781-4790 4791-4800 4801-4810 4811-4820 4821-4830 4831-4840 4841-4850 4851-4860