Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
20.3 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fyra + ett =


2010-08-20
20:05:12
Markus [Senior- och juniorforumet]
Amanda, Malin<< Avfärden är inlagd i kalendern som klockan 9.00. Det var ingen brist på bilar i våras.

2010-08-20
17:20:14
Malin C [Senior- och juniorforumet]
Jag säger samma sak, men när är den gemensamma avfärden från cupolen imorgon? brukar det finnas plats?

2010-08-20
16:28:38
amanda (amandaalmen@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
någon som ska ut till tgoks tävling imorn och har en plats över? skicka ett sms please: 0739182890

2010-08-19
23:19:16
Jonas L (j.lundgr3n@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Sprintträning nu på söndag den 22/8!
Läs mer: http://lok.se/index.php?page=1&trainingId=4268

2010-08-18
21:25:34
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Nu är inbjudan inför 2010 års XC-race ute. Det går även bra att anmäla sig: http://www.xcrace.se

2010-08-18
11:15:05
AB (abberg@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Tänk på att anmäla er i tid till klubbträningen den 1/9, så undviker vi strulet med att behöva åka till LOK-gården flera gånger för att trycka ut kartor.

2010-08-18
08:17:20
sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
En LOK:are i VM-final! På http://woc2010.com/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=42%3A2010-08-14-woc-mellomdistanse-finale-damer&Itemid=73&lang=no&limitstart=20 kan man se bilder på Nicole Scalet som blev 43:a på medeldistansen i VM i Trondheim. Hon sprang även förstasträckan i Italiens stafettlag. Applåder, folkens!

2010-08-17
21:30:44
Markus [Senior- och juniorforumet]
Mikael<< Ja, det är där. Vi träffas i södra änden av den långsmala parkeringen längs Majgatan (inte på den stora parkeringen närmast Malmslättsvägen eftersom det är så dyrt att lämna överblivna bilar där).

2010-08-17
21:08:07
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Markus<< Låter bra, bara lite osäker på samlingsplats, är det här: http://goo.nu/cupolen ?

2010-08-17
07:39:29
Peter [Senior- och juniorforumet]
Karin << Vi har (troligtvis) bäckskolan bokad från 23/8, dvs på måndag. Ska kolla så att vi fått det bekräftat ordentligt. Men det är inget svar på när vi drar igång gympan iofs, jag måste träna upp mig lite så jag orkar först ;)

4781-4790  4791-4800  4801-4810  4811-4820  4821-4830  4831-4840  4841-4850  4851-4860  4861-4870  4871-4880 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26