
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-11 17:26:21 |
Figge [Senior- och juniorforumet] Lovisa << Jag åker från Wimanshäll och har 3-4 platser över. Du får gärna åka med. Om det är ngn mer som är intresserad så kan ni höra av er. |
|
2010-08-11 13:57:49 |
Lovisa (l.wahlander@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Jag behöver skjuts till klubbträningen imorgon. Någon i närheten av mig (ekholmen) som har ett säte till övers? |
|
2010-08-11 09:04:12 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] SM Umeå-löpare! Jag beställer träningskartor (Hamptjärnsberg, banor av medeldistanskaraktär) i förväg till er som vill känna på terrängen på torsdag när ni kommer upp. Vill bara veta vilka som kommer att ge sig ut och känna av terrängen? Du som ska göra det, maila mig omedelbums. Jag beställer denna veckan! |
|
2010-08-10 23:24:24 |
Inger (ingerbe@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] Du som ska på klubbträningen: Ta med sportidentpinnen! |
|
2010-08-10 19:32:29 |
Jonas L (j.lundgr3n@gmail.com) [Ungdomarnas forum] Vill bara meddela att jag inte deltar på juniorträningen pga skada och därför uteblir även skjutsen från vårt håll. Hoppas det löser sig ändå! |
|
2010-08-09 23:12:57 |
AB [Senior- och juniorforumet] Seniorer! Glöm inte klubbträningen nu på torsdag. |
|
2010-08-09 20:07:00 |
Johan [Ungdomarnas forum] Jonas<< Det räcker att du anmäler dig här på lok.se |
|
2010-08-09 14:45:24 |
Jonas L (j.lundgr3n@gmail.com) [Ungdomarnas forum] Ang. juniorträningen på onsdag: räcker det att anmäla sig här på hemsidan eller måste man skicka ett mail till Björn Karlsson, Denseln för att bli anmäld? Anledningen till att jag undrar är mailet från Torgny där det stod att man skulle anmäla sig via mejl till Björn, men samtidigt ligger det också ute en anmälan här på lok-sidan... |
|
2010-08-09 09:33:34 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Meddelande till er som skall springa Medel- och Stafett SM i Umeå. Ni har fått information i era mailboxar! Läs den och bekräfta till mig att ni läst det! Tack! |
|
2010-08-09 07:22:36 |
Åsa D. (asa.detterfelt@telia.com) [Ungdomarnas forum] Gratulerar till de fina prestationerna på U10-mila!!! |
4801-4810 4811-4820 4821-4830 4831-4840 4841-4850 4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900