Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
22.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
två + fem =


2010-08-08
16:21:59
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Hej, efter NOK träningen som var tisdagen före 5-dagars fick jag med mig en sveaskogskopåse med svarta foppatofflor i storlek 36, någon som saknar dem? hör av er till mig.

2010-08-07
16:45:37
Lasse A (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Ungdomarnas forum]
Bra jobbat på u10!
Nästa år då...

2010-08-06
15:38:14
Fredrika [Senior- och juniorforumet]
Hello! Jag ska jobba på 43 imorrn mellan 12.30 och 20. Någon som ska jobba liknande tider och passerar Vidingsjö och vill ha en medresenär? alternativt kan jag ta bil och tar då gärna med mig fler i bilen=)

2010-08-06
11:23:06
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet]
Har fått skjuts med Peter E.

2010-08-06
09:31:36
Dirk [Senior- och juniorforumet]
Kanon Peter! Sätt dem på laddning och ta med dem upp till Mjölby imorgon.

2010-08-06
08:01:07
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Dirk << jag sitter inne på två sådana.. (om jag inte lånat ut dem tidigare förstås)

2010-08-06
00:48:08
Inger G (inger.gustas@telia.com) [Ungdomarnas forum]
Hej Frida, vi spånar på en U10 nyhet på vägen hem i bussen!

2010-08-05
22:03:47
Ulla [Ungdomarnas forum]
Lycka till alla ni som springer U-10-mila!

2010-08-05
21:28:04
Fredrik Wallin [Senior- och juniorforumet]
Vi behöver ytterligare 2 stycken pannlampsbatterier till 43-kavlen (äldre typen). Hör av er!

2010-08-05
14:48:18
Otter [Senior- och juniorforumet]
Jag och Jalmar åker till Stjärnorpsprinten kl. 16. Finns plats för två till.

4811-4820  4821-4830  4831-4840  4841-4850  4851-4860  4861-4870  4871-4880  4881-4890  4891-4900  4901-4910 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26