
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-08 16:21:59 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Hej, efter NOK träningen som var tisdagen före 5-dagars fick jag med mig en sveaskogskopåse med svarta foppatofflor i storlek 36, någon som saknar dem? hör av er till mig. |
|
2010-08-07 16:45:37 |
Lasse A (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Ungdomarnas forum] Bra jobbat på u10! Nästa år då... |
|
2010-08-06 15:38:14 |
Fredrika [Senior- och juniorforumet] Hello! Jag ska jobba på 43 imorrn mellan 12.30 och 20. Någon som ska jobba liknande tider och passerar Vidingsjö och vill ha en medresenär? alternativt kan jag ta bil och tar då gärna med mig fler i bilen=) |
|
2010-08-06 11:23:06 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Har fått skjuts med Peter E. |
|
2010-08-06 09:31:36 |
Dirk [Senior- och juniorforumet] Kanon Peter! Sätt dem på laddning och ta med dem upp till Mjölby imorgon. |
|
2010-08-06 08:01:07 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Dirk << jag sitter inne på två sådana.. (om jag inte lånat ut dem tidigare förstås) |
|
2010-08-06 00:48:08 |
Inger G (inger.gustas@telia.com) [Ungdomarnas forum] Hej Frida, vi spånar på en U10 nyhet på vägen hem i bussen! |
|
2010-08-05 22:03:47 |
Ulla [Ungdomarnas forum] Lycka till alla ni som springer U-10-mila! |
|
2010-08-05 21:28:04 |
Fredrik Wallin [Senior- och juniorforumet] Vi behöver ytterligare 2 stycken pannlampsbatterier till 43-kavlen (äldre typen). Hör av er! |
|
2010-08-05 14:48:18 |
Otter [Senior- och juniorforumet] Jag och Jalmar åker till Stjärnorpsprinten kl. 16. Finns plats för två till. |
4811-4820 4821-4830 4831-4840 4841-4850 4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910