
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-05 13:12:29 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Är det någon som ska åka till 43-kavlen på lördag pass 1 (runt kl. 12) som har plats i bil? Är hemma igen imorgon kväll och kollar hemsidan. |
|
2010-08-04 19:50:14 |
Artem (panchenko_artem@mail.ru) [Senior- och juniorforumet] Hello all! I've got a possibility to bring MOSCOMPAS for great prices. Around 300-330 SEK. You can choose a model at www.letro.se and write request to my email. |
|
2010-08-04 07:54:47 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Lägger till hans seger också samt länkat till de öppna banornas resultat. |
|
2010-08-04 00:21:01 |
Manne [Senior- och juniorforumet] Mikael >> Eventor/OLA har egenheten att klubbnamn står utskrivna i sin helhet ("Linköpings Orienteringsklubb" För "Linköping OK" tog mycket riktigt Robert Vångell en etappseger på andra etappen - grattis! Självklart även ett grattis till alla andra som skördade framgångar under veckan i Örebro! |
|
2010-08-03 20:39:12 |
Frida (den store) (fridakarlsson_91@hotmail.com) [Ungdomarnas forum] Ingen frivillig ännu. Jag skulle även vilja att någon annan skriver om U-10. För det är ju roligt att läsa nyheterna på webben för andra lokare som inte är med på u-10. Skicka iväg ett mail till mig den som vill eller bäst är om man svarar här på forumet. Snälla någon, så jag slipper tjata massor. Det är inget svårt uppdrag och det tar inte så långt tid. Övning ger färdighet! |
|
2010-08-03 20:24:21 |
Mikael [Senior- och juniorforumet] Robban<< Det finns inte med på resultatet som är länkat i nyheten? så vart hitta man den informationen? Skulle inte du springa H18 Elit egentligen? |
|
2010-08-03 17:11:50 |
Robban [Senior- och juniorforumet] Hallå Micke, vann inte en viss Robert Vångell Öppen 8 etapp 2 eller? ajuste ajuste |
|
2010-08-03 16:01:29 |
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet] Kommer också förbi Statoil med bil. |
|
2010-08-03 15:43:13 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Den som tog bilder på O-ringen får gärna höra av sig till mig så jag vet vem jag kan fråga när jag lägger in bilderna till på spåret. |
|
2010-08-03 15:38:47 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag dyker också upp 17.15. |
4821-4830 4831-4840 4841-4850 4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920