
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-08-03 11:32:20 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] Ptr m fl << Jag kommer förbi Statoil, med bil. |
|
2010-08-03 08:46:59 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Anne-Li & Marianne << Perfekt! Jag var tvungen att lämna in min bil på reparation och får troligtvis inte tillbaka den förrän imorgon, så jag behöver skjuts! |
|
2010-08-02 22:03:11 |
Anne-Li (anne-li.stenstrom@telia.com) [Senior- och juniorforumet] Jag kan också passera Ryd 17:15 och kan ta 3 personer i bilen. |
|
2010-08-02 21:39:26 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Jag kommer också till Statoil 17.15, så då finns det en liten minibil att åka i också |
|
2010-08-02 20:49:20 |
Frida (den store) (fridakarlsson_91@hotmail.com) [Ungdomarnas forum] Nu är det bara några veckor kvar till skolan börjar igen. En jättebra förberedelse tycker jag är att skriva en nyhet om sjärnorpssprinten som jag sedan kan lägga ut på hemsidan. En fin bild på Tc alt någon vinnare vore trevligt också. Det är enkelt att skriva några rader och sedan skicka det till mig. Någon frivillig? Annars kommer jag tvinga någon att skriva. |
|
2010-08-02 14:28:14 |
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Imorgon tisdag stod det konditionspass från LOK-g i programmet. Eftersom det är provlöpning av 43-kavlebanor så utnyttjar vi det istället och springer dessa. Finns i programmet, start mellan 17.30 och 18.30. Om någon behöver skjuts så säg till. Jag åker från Statoil typ 17.15 (anpassningsbart) om någon vill med/samåka. |
|
2010-07-31 14:15:10 |
Helen P [Senior- och juniorforumet] Efter sista etappen på O-ringen tappade jag min sändare som ska sitta på pulsbandet, Polar liten svart fyrkantig sak. Tror det föll av i LOKtältet. Nån som hittat kanske? |
|
2010-07-31 11:16:24 |
Hebbe (maher@mai.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Kvarglömt på O-ringen etapp 3: Grön O-tröja, märkt OK Enen. Mattias? Röd Haglöfströja, damstorlek 40. Svart liten kam, 2 paraplyer. Finns på LOK-gården. |
|
2010-07-23 21:47:02 |
sturesson (lenst(at)telia.com) [Senior- och juniorforumet] Welcome back, Olga and Artem! |
|
2010-07-22 13:52:18 |
Peter E [Senior- och juniorforumet] Jag och Goth tänker köra ol-intervaller i rydskogen ikväll vid typ halv sju. Är det någon mer som är sugen hör av er på 0737709203. |
4831-4840 4841-4850 4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930