
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-07-14 22:53:41 |
Lukas [Senior- och juniorforumet] Christian << Jag är på! |
|
2010-07-14 21:25:44 |
Christian [Senior- och juniorforumet] I morn torsdag tänkte jag försöka ta mig ut till nån trevlig karta på kvällen, kommer åka efter 18.00. Gissningsvis blir det Mörstorp. Är det några som vill hänga på hör av er. Jag har några kartor från en träning Jakob hade för ett tag sedan liggande här nånstans. |
|
2010-07-14 11:08:58 |
Artem [Senior- och juniorforumet] +35 very hot |
|
2010-07-14 09:25:11 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Sanna << du kan få låna min. |
|
2010-07-13 23:18:07 |
Sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Jag skulle behöva låna en emit-bricka. Finns det nån som kan vara utan sin bricka en vecka i augusti? |
|
2010-07-12 11:37:15 |
Fredrik [Senior- och juniorforumet] Hej Artem! Jag mår bra. Hur mår du? |
|
2010-07-11 20:05:36 |
Artem (panchenko_artem) [Senior- och juniorforumet] Hej.hur mår du? |
|
2010-07-11 09:41:51 |
Sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Finns det någon LOK:are som känner någon norrman? Jag letar boende i Trondheim under VM för fyra personer. Alla tips om lägenhet att hyra eller låna är bra tips! |
|
2010-07-09 14:09:59 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jörgen<< Jag tror jag har möjlighet och lust att vara med på lördag eftermiddag. Eventuellt är jag två personer. Ring eller SMS:a om du behöver mer definitivt besked. Jag kollar nog inte hemsidor och mejl från och med kl 17 idag. |
|
2010-07-09 09:10:00 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Platsen är skyttecentrum mellan Lambohov och stadens centrum. Kostnaden är noll så länge man inte har sönder något. Någon timme kan man väl hålla på om det inte regnar. Lämpligt målmateriel finns så ingen behöver vara orolig för skador på kroppen. |
4851-4860 4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930 4931-4940 4941-4950