Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
12.8 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + noll =


2010-07-14
22:53:41
Lukas [Senior- och juniorforumet]
Christian << Jag är på!

2010-07-14
21:25:44
Christian [Senior- och juniorforumet]
I morn torsdag tänkte jag försöka ta mig ut till nån trevlig karta på kvällen, kommer åka efter 18.00. Gissningsvis blir det Mörstorp.
Är det några som vill hänga på hör av er. Jag har några kartor från en träning Jakob hade för ett tag sedan liggande här nånstans.

2010-07-14
11:08:58
Artem [Senior- och juniorforumet]
+35 very hot

2010-07-14
09:25:11
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Sanna << du kan få låna min.

2010-07-13
23:18:07
Sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag skulle behöva låna en emit-bricka. Finns det nån som kan vara utan sin bricka en vecka i augusti?

2010-07-12
11:37:15
Fredrik [Senior- och juniorforumet]
Hej Artem!

Jag mår bra. :)
Hur mår du?

2010-07-11
20:05:36
Artem (panchenko_artem) [Senior- och juniorforumet]
Hej.hur mår du?

2010-07-11
09:41:51
Sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
Finns det någon LOK:are som känner någon norrman? Jag letar boende i Trondheim under VM för fyra personer. Alla tips om lägenhet att hyra eller låna är bra tips!

2010-07-09
14:09:59
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jörgen<< Jag tror jag har möjlighet och lust att vara med på lördag eftermiddag. Eventuellt är jag två personer. Ring eller SMS:a om du behöver mer definitivt besked. Jag kollar nog inte hemsidor och mejl från och med kl 17 idag.

2010-07-09
09:10:00
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Platsen är skyttecentrum mellan Lambohov och stadens centrum. Kostnaden är noll så länge man inte har sönder något. Någon timme kan man väl hålla på om det inte regnar. Lämpligt målmateriel finns så ingen behöver vara orolig för skador på kroppen.

4851-4860  4861-4870  4871-4880  4881-4890  4891-4900  4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940  4941-4950 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26