Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
24.6 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
ett + fem =


2010-07-08
23:11:50
Christian [Senior- och juniorforumet]
Jörgen >> Låter skoj, men lite mer info skulle jag gärna ha innan en anmälan. Typ, plats, kostnad, tidsåtgång och särskilt om det finns några med som är missnöjda med UK ;)

2010-07-08
17:19:06
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Är det möjligen någon som vill pröva pistolskytte på lördag eftermiddag? Specialinsatt pistolskytteträning för orienterare alltså. Hör av dig till mig så ordnar jag en pistol att hålla i.

2010-07-07
14:33:55
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Nu har de gjort så att anmälan sker via Eventor:

http://eventor.orientering.se/Events/Show/1349

2010-07-06
17:06:55
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Det hålls öppet Norrköpingsmästerskap i orientering vid Ågelsjön den 10/8.

De vill ha in klubbgemensam anmälan senast den 3/10. Jag har tipsat Matteus om att de kan lägga upp tävlingen i Eventor istället, men om de inte gör det behövs det nog att någon intresserad LOK:are tar tag i att samla ihop LOK-anmälningar, t.ex. via en anmälningsfunktion på LOK:s hemsida.

Mer info finns här:

http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=259686

2010-07-05
16:40:03
Frida [Senior- och juniorforumet]
Blir det någon gympa i kväll?

2010-07-04
18:58:20
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jag är inte med och leder någon rockgympa imorgon, men jag gissar att det finns de som vill köra? Ni får själva bestämma var, gissar att vångells trädgård kanske är ledig?

2010-07-03
21:18:29
Fredrik (fredde.peterson@privat.utfors.se) [Senior- och juniorforumet]
Är det någon som åker från Linköping ner till tjust på tisdag och har en plats över i bilen?, behöver endast åka med dit!

2010-07-02
10:12:14
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Junisar och seniorer, läs era mail. Jag har sänt er några rader om SM i Umeå! Träna bra i sommar!

2010-06-30
21:57:44
Ulla [Senior- och juniorforumet]
Om, just utifall om det kommer någon så blir det ett pass styrketräning = bära bord.

2010-06-30
13:44:02
Dryml [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Jag kommer inte heller att kunna vara med. Det blir istället lunchträning för mig vid 11.30 från Collegium.

4861-4870  4871-4880  4881-4890  4891-4900  4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940  4941-4950  4951-4960 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26