
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-07-08 23:11:50 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Jörgen >> Låter skoj, men lite mer info skulle jag gärna ha innan en anmälan. Typ, plats, kostnad, tidsåtgång och särskilt om det finns några med som är missnöjda med UK |
|
2010-07-08 17:19:06 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Är det möjligen någon som vill pröva pistolskytte på lördag eftermiddag? Specialinsatt pistolskytteträning för orienterare alltså. Hör av dig till mig så ordnar jag en pistol att hålla i. |
|
2010-07-07 14:33:55 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Nu har de gjort så att anmälan sker via Eventor: http://eventor.orientering.se/Events/Show/1349 |
|
2010-07-06 17:06:55 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Det hålls öppet Norrköpingsmästerskap i orientering vid Ågelsjön den 10/8. De vill ha in klubbgemensam anmälan senast den 3/10. Jag har tipsat Matteus om att de kan lägga upp tävlingen i Eventor istället, men om de inte gör det behövs det nog att någon intresserad LOK:are tar tag i att samla ihop LOK-anmälningar, t.ex. via en anmälningsfunktion på LOK:s hemsida. Mer info finns här: http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=259686 |
|
2010-07-05 16:40:03 |
Frida [Senior- och juniorforumet] Blir det någon gympa i kväll? |
|
2010-07-04 18:58:20 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jag är inte med och leder någon rockgympa imorgon, men jag gissar att det finns de som vill köra? Ni får själva bestämma var, gissar att vångells trädgård kanske är ledig? |
|
2010-07-03 21:18:29 |
Fredrik (fredde.peterson@privat.utfors.se) [Senior- och juniorforumet] Är det någon som åker från Linköping ner till tjust på tisdag och har en plats över i bilen?, behöver endast åka med dit! |
|
2010-07-02 10:12:14 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Junisar och seniorer, läs era mail. Jag har sänt er några rader om SM i Umeå! Träna bra i sommar! |
|
2010-06-30 21:57:44 |
Ulla [Senior- och juniorforumet] Om, just utifall om det kommer någon så blir det ett pass styrketräning = bära bord. |
|
2010-06-30 13:44:02 |
Dryml [Senior- och juniorforumet] Ptr << Jag kommer inte heller att kunna vara med. Det blir istället lunchträning för mig vid 11.30 från Collegium. |
4861-4870 4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930 4931-4940 4941-4950 4951-4960