Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
15.9 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + fem =


2010-06-30
13:16:45
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jag är tveksam till om jag kommer kunna vara med på morgondagens träning. Är det någon som har planerat att vara med så skriv här.

2010-06-30
11:10:13
Figge [Senior- och juniorforumet]
Om det är ngn som är sugen på att ge sig ut i sommarvärmen och lunchträna så kommer här en sen påminnelse. Idag kl 11.45 träffas kör jag (och några till) skogsintervaller i Vallaskogen. Om det är ngn som är intresserad av att komma så är det bara att dyka upp. Behövs mera information så får ni höra av er.

2010-06-28
09:00:59
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jörgen << Du är skarp du! :)

2010-06-28
08:59:32
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
CD-spelare finns. CD är väl ett digitalt format förresten. Tinnerbäcksgränd 26 är adressen. Detta är inom synhåll från Kanonhuset om det är till någon hjälp.

2010-06-28
08:00:59
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Då kör vi i Skölds lilla trädgård ikväll!

Jörgen << har ni CD-spelare eller behövs musiken på digitalt format?

2010-06-27
22:56:51
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag kan vara gympavärd. Vi har en liten kompakt gräsmatta. Innebandy går nog inte så bra dock.

2010-06-27
22:46:50
Dryml [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Jag har inget att låna ut, men jag är gärna med och hoppar.

2010-06-27
22:28:50
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Familjen vångell är inte hemma imorgon. Finns det någon annan som har en cd-spelare och en gräsmatta att låna ut från 18-tiden?

2010-06-23
17:45:21
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
SM i Umeå! Fn. är det två löpare som vill fara upp en dag tidigare (onsdag) för att träna och känna på terrängen. Vill någon mer fara upp tidigare, säg det nu!

2010-06-23
10:00:22
christian [Senior- och juniorforumet]
Pga något för lågt intresse och logistiska problem med rikslägerdeltagare kom vi fram till att vi inte kan ha något Tjogetlag i år som det ser ut just nu. Kommer det till fler löpare kan vi efteranmäla ett lag men då krävs att ni anmäler er på hemsidan samt meddelar mig och gärna Lukas också.

4871-4880  4881-4890  4891-4900  4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940  4941-4950  4951-4960  4961-4970 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26