
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-30 13:16:45 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jag är tveksam till om jag kommer kunna vara med på morgondagens träning. Är det någon som har planerat att vara med så skriv här. |
|
2010-06-30 11:10:13 |
Figge [Senior- och juniorforumet] Om det är ngn som är sugen på att ge sig ut i sommarvärmen och lunchträna så kommer här en sen påminnelse. Idag kl 11.45 träffas kör jag (och några till) skogsintervaller i Vallaskogen. Om det är ngn som är intresserad av att komma så är det bara att dyka upp. Behövs mera information så får ni höra av er. |
|
2010-06-28 09:00:59 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jörgen << Du är skarp du! |
|
2010-06-28 08:59:32 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] CD-spelare finns. CD är väl ett digitalt format förresten. Tinnerbäcksgränd 26 är adressen. Detta är inom synhåll från Kanonhuset om det är till någon hjälp. |
|
2010-06-28 08:00:59 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Då kör vi i Skölds lilla trädgård ikväll! Jörgen << har ni CD-spelare eller behövs musiken på digitalt format? |
|
2010-06-27 22:56:51 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag kan vara gympavärd. Vi har en liten kompakt gräsmatta. Innebandy går nog inte så bra dock. |
|
2010-06-27 22:46:50 |
Dryml [Senior- och juniorforumet] Ptr << Jag har inget att låna ut, men jag är gärna med och hoppar. |
|
2010-06-27 22:28:50 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Familjen vångell är inte hemma imorgon. Finns det någon annan som har en cd-spelare och en gräsmatta att låna ut från 18-tiden? |
|
2010-06-23 17:45:21 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] SM i Umeå! Fn. är det två löpare som vill fara upp en dag tidigare (onsdag) för att träna och känna på terrängen. Vill någon mer fara upp tidigare, säg det nu! |
|
2010-06-23 10:00:22 |
christian [Senior- och juniorforumet] Pga något för lågt intresse och logistiska problem med rikslägerdeltagare kom vi fram till att vi inte kan ha något Tjogetlag i år som det ser ut just nu. Kommer det till fler löpare kan vi efteranmäla ett lag men då krävs att ni anmäler er på hemsidan samt meddelar mig och gärna Lukas också. |
4871-4880 4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930 4931-4940 4941-4950 4951-4960 4961-4970