Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
12.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
två + fem =


2010-06-22
18:44:38
Mats Backteman [Senior- och juniorforumet]
Lite rättelse:
påsen innehåller en OK Enen? tröja och lite annat.
Detta finns i LOK-gården/MB

2010-06-22
10:06:07
Sanna [Senior- och juniorforumet]
Flera lyckade lopp i Finland, andra mindre nöjda - men bra kämpat av er allihop som var där!

2010-06-21
19:48:37
Mats Backteman [Senior- och juniorforumet]
Kvarglömt i bussen: en påse med LOK nylon kläder.
En sovsäck som det står Almén på.
Ett grönt liggunderlag.

2010-06-20
21:39:49
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Fam Påledal planerar att åka skidor och dansa kring midsommarstången i Sya på midsommarafton. Det vore kul om några fler LOKare dyker upp, mer info hittar ni på Sya SKs hemsida www.syaskidklubb.se

2010-06-20
19:23:13
Emma [Ungdomarnas forum]
Tack för en jätterolig SOL-skola! :)
//Emma J

2010-06-19
17:25:06
Klara [Ungdomarnas forum]
Tack Hanna,Julia,Jenny,Linnea,Fredrik,Patrik,Jonas,Erik för en jätterolig solskola med mycket spring, roliga lekar och banor mm. Nästa år är jag för stor men ska om några år vara ledare i stället!
/Klara L

2010-06-19
13:46:43
Emanuel (magnus.herberthson@telia.com) [Ungdomarnas forum]
Till Linnea, Jenny, Patrik, Erik, Jonas, Fredrik, Hanna, Julia!
Jättestort tack för en superrolig SOL-skolevecka, jag kommer tillbaka nästa år :)
/Emanuel H

2010-06-18
12:42:25
Eva Lindgren (eva-lindgren@comhem.se) [Senior- och juniorforumet]
Hej Börje
Jag är intresserad av mer info om din dotters etta.Är nu i sommarstugan på Gotland, sitter på biblioteket,kan inte skicka mejl härifrån.
Svara mig med tel.nr på min e-mejladress,så ringer jag dig. Hälsningar, Eva

2010-06-18
10:52:02
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Ang. SM i Umeå (medel och stafett). Vi avser att åka med en 18 personer stor trupp, 1 lag i varje klass + ett 2:a lag i H21 + reserv till varje lag. Egenavgift kommer att bli ca. 700 kr. Innan vi kommer ut med mer info; en generell fråga: Det finns förslag på att åka upp en dag tidigare (onsdag 1/9) för att hinna ut och känna på terräng och karta före tävling. Ni som är intresserade av det, kontakta mig snarast. Det kommer dock att bli en ytterligare egenavgiftskostnad för det.

2010-06-17
23:01:07
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Regnkläder med! Yr.no säger regn lördag eftermiddag och kraftigt regn lördag kväll, söndag morgon och dag sol, 10 grader. ...men det är ju norrmännen som påstår det förstås...

4881-4890  4891-4900  4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940  4941-4950  4951-4960  4961-4970  4971-4980 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26