
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-22 18:44:38 |
Mats Backteman [Senior- och juniorforumet] Lite rättelse: påsen innehåller en OK Enen? tröja och lite annat. Detta finns i LOK-gården/MB |
|
2010-06-22 10:06:07 |
Sanna [Senior- och juniorforumet] Flera lyckade lopp i Finland, andra mindre nöjda - men bra kämpat av er allihop som var där! |
|
2010-06-21 19:48:37 |
Mats Backteman [Senior- och juniorforumet] Kvarglömt i bussen: en påse med LOK nylon kläder. En sovsäck som det står Almén på. Ett grönt liggunderlag. |
|
2010-06-20 21:39:49 |
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Fam Påledal planerar att åka skidor och dansa kring midsommarstången i Sya på midsommarafton. Det vore kul om några fler LOKare dyker upp, mer info hittar ni på Sya SKs hemsida www.syaskidklubb.se |
|
2010-06-20 19:23:13 |
Emma [Ungdomarnas forum] Tack för en jätterolig SOL-skola! //Emma J |
|
2010-06-19 17:25:06 |
Klara [Ungdomarnas forum] Tack Hanna,Julia,Jenny,Linnea,Fredrik,Patrik,Jonas,Erik för en jätterolig solskola med mycket spring, roliga lekar och banor mm. Nästa år är jag för stor men ska om några år vara ledare i stället! /Klara L |
|
2010-06-19 13:46:43 |
Emanuel (magnus.herberthson@telia.com) [Ungdomarnas forum] Till Linnea, Jenny, Patrik, Erik, Jonas, Fredrik, Hanna, Julia! Jättestort tack för en superrolig SOL-skolevecka, jag kommer tillbaka nästa år /Emanuel H |
|
2010-06-18 12:42:25 |
Eva Lindgren (eva-lindgren@comhem.se) [Senior- och juniorforumet] Hej Börje Jag är intresserad av mer info om din dotters etta.Är nu i sommarstugan på Gotland, sitter på biblioteket,kan inte skicka mejl härifrån. Svara mig med tel.nr på min e-mejladress,så ringer jag dig. Hälsningar, Eva |
|
2010-06-18 10:52:02 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Ang. SM i Umeå (medel och stafett). Vi avser att åka med en 18 personer stor trupp, 1 lag i varje klass + ett 2:a lag i H21 + reserv till varje lag. Egenavgift kommer att bli ca. 700 kr. Innan vi kommer ut med mer info; en generell fråga: Det finns förslag på att åka upp en dag tidigare (onsdag 1/9) för att hinna ut och känna på terräng och karta före tävling. Ni som är intresserade av det, kontakta mig snarast. Det kommer dock att bli en ytterligare egenavgiftskostnad för det. |
|
2010-06-17 23:01:07 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Regnkläder med! Yr.no säger regn lördag eftermiddag och kraftigt regn lördag kväll, söndag morgon och dag sol, 10 grader. ...men det är ju norrmännen som påstår det förstås... |
4881-4890 4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930 4931-4940 4941-4950 4951-4960 4961-4970 4971-4980