
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-17 23:01:07 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Regnkläder med! Yr.no säger regn lördag eftermiddag och kraftigt regn lördag kväll, söndag morgon och dag sol, 10 grader. ...men det är ju norrmännen som påstår det förstås... |
|
2010-06-17 22:40:14 |
Christian [Senior- och juniorforumet] ptr >> jag har inte ledarkepsen... Men så var jag ju inte med förra året heller... |
|
2010-06-17 22:35:29 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Malin >> Härligt! Har nån torsk på Tallin på dvd så ta gärna med den till Jukola. Vissa traditioner... Jonas >> Nix, de har ett specialsystem som kopplar brickan till nummerlappen och därmed sträcka vid inpassage till växlingsfållan |
|
2010-06-17 21:54:12 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Mallan << strålande! |
|
2010-06-17 20:39:40 |
Malin [Senior- och juniorforumet] Jag tar med bandare och en nybränd cd-skiva med gamla klassiker :P |
|
2010-06-17 18:10:08 |
Jonas L (j.lundgr3n@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] UK<< har ni anmält min emitbricka till Jukola (104508)? Den finns nämligen inte mer.... |
|
2010-06-17 17:31:06 |
Freddan [Senior- och juniorforumet] Jukolaresenärer! Är det någon som kan ta med en bandare i år? Vår som vi brukar ha är tyvärr inte hemma. |
|
2010-06-17 16:24:53 |
Börje (mb363500@bahnhofbredband.se) [Senior- och juniorforumet] Eva eller andra> Min dotter har en etta i centrala Örebro som hon vill "hyra ut" under O-ringen. |
|
2010-06-17 10:15:59 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Mart..>> Micke tar hand om det. |
|
2010-06-17 08:24:30 |
Martinsson [Senior- och juniorforumet] Jag kommer inte till LOK-gården ikväll. Nån annan får ta hand om kvällens distanspass. |
4891-4900 4901-4910 4911-4920 4921-4930 4931-4940 4941-4950 4951-4960 4961-4970 4971-4980 4981-4990