Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
17.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
ett + fyra =


2010-06-17
23:01:07
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Regnkläder med! Yr.no säger regn lördag eftermiddag och kraftigt regn lördag kväll, söndag morgon och dag sol, 10 grader. ...men det är ju norrmännen som påstår det förstås...

2010-06-17
22:40:14
Christian [Senior- och juniorforumet]
ptr >> jag har inte ledarkepsen... Men så var jag ju inte med förra året heller... ;)

2010-06-17
22:35:29
Christian [Senior- och juniorforumet]
Malin >> Härligt!

Har nån torsk på Tallin på dvd så ta gärna med den till Jukola. Vissa traditioner...

Jonas >> Nix, de har ett specialsystem som kopplar brickan till nummerlappen och därmed sträcka vid inpassage till växlingsfållan

2010-06-17
21:54:12
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Mallan << strålande!

2010-06-17
20:39:40
Malin [Senior- och juniorforumet]
Jag tar med bandare och en nybränd cd-skiva med gamla klassiker :P

2010-06-17
18:10:08
Jonas L (j.lundgr3n@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
UK<< har ni anmält min emitbricka till Jukola (104508)? Den finns nämligen inte mer....

2010-06-17
17:31:06
Freddan [Senior- och juniorforumet]
Jukolaresenärer! Är det någon som kan ta med en bandare i år? Vår som vi brukar ha är tyvärr inte hemma.

2010-06-17
16:24:53
Börje (mb363500@bahnhofbredband.se) [Senior- och juniorforumet]
Eva eller andra> Min dotter har en etta i centrala Örebro som hon vill "hyra ut" under O-ringen.

2010-06-17
10:15:59
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Mart..>> Micke tar hand om det.

2010-06-17
08:24:30
Martinsson [Senior- och juniorforumet]
Jag kommer inte till LOK-gården ikväll. Nån annan får ta hand om kvällens distanspass.

4891-4900  4901-4910  4911-4920  4921-4930  4931-4940  4941-4950  4951-4960  4961-4970  4971-4980  4981-4990 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26