
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 21:13

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-13 14:12:59 |
Malin [Senior- och juniorforumet] Jag är på rockgympa imorgon! |
|
2010-06-13 14:02:09 |
Helen (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet] hej jag tänkta ut o springa på karta, svartgölen (stjärnorpssprinten 2009), åker typ kl16, nån som vill haka på? ring 070-4675845 |
|
2010-06-13 12:14:58 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Marianne << det hade varit kul att prova på, men med jukola i sinnet så vågar jag nog inte utsätta min kropp för sådana där "farligheter". |
|
2010-06-13 10:37:27 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Jag och Karin G har satt in ett afroträningspass på torsdag som ni kanske sett. Detta är inte direkt riktat till er som ska springa Jukola, ni har fortfarande 5-km slingan på programmet. En löpare (herr) har påpekat att Jukolalöparna kan få träningsvärk av Afroprogrammet. ...och jag som trodde att inte herrlöpare över huvudtaget hade intresse av sånt här, men jag har visst fel |
|
2010-06-13 09:08:03 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Artem & Olga << Thanks for a good lunch! Om intresse finns kör vi rockgympa på Vångells trädgård imorgon (måndag). Skriv här om du är intresserad så jag vet om det blir något. Kl 18 är tiden. |
|
2010-06-12 20:00:52 |
Helén med familj (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Olga & Artem Thanks for really nice training - we found every snitsel And it was great then to get some Ukrain special lunch! |
|
2010-06-10 16:20:15 |
Christian [Senior- och juniorforumet] För att få med Per ner till Åtvid åker jag 17.15 från Lambohov och passerar Vidingsjö strax efter. Är det någon mer som vill åka med hör av er. 070-5088246 |
|
2010-06-10 09:47:58 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Ungdomarnas forum] Hallå ni äldre ungdomar och föräldrar. Jag vill flagga för extraträningen på LOK-gården på lördag. Bra träning och lunch efter. Olga och Artem bjuder på en speciell sån, lagad med värme kan jag lova som smakat rätten förr |
|
2010-06-10 09:45:43 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Hallå, vill flagga för extraträningen på lördag. Tar bara lite tid ur er agenda och dessutom får ni ju lunch, en speciell sån, lagad med värme kan jag lova som smakat rätten förr |
|
2010-06-09 22:21:14 |
Malin [Senior- och juniorforumet] Great =) |
4921-4930 4931-4940 4941-4950 4951-4960 4961-4970 4971-4980 4981-4990 4991-5000 5001-5010 5011-5020