Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 21:13

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
21.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + fem =


2010-06-13
14:12:59
Malin [Senior- och juniorforumet]
Jag är på rockgympa imorgon!

2010-06-13
14:02:09
Helen (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
hej

jag tänkta ut o springa på karta, svartgölen (stjärnorpssprinten 2009), åker typ kl16, nån som vill haka på?
ring 070-4675845

2010-06-13
12:14:58
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Marianne << det hade varit kul att prova på, men med jukola i sinnet så vågar jag nog inte utsätta min kropp för sådana där "farligheter".

2010-06-13
10:37:27
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Jag och Karin G har satt in ett afroträningspass på torsdag som ni kanske sett. Detta är inte direkt riktat till er som ska springa Jukola, ni har fortfarande 5-km slingan på programmet. En löpare (herr) har påpekat att Jukolalöparna kan få träningsvärk av Afroprogrammet. ...och jag som trodde att inte herrlöpare över huvudtaget hade intresse av sånt här, men jag har visst fel ;-)

2010-06-13
09:08:03
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Artem & Olga << Thanks for a good lunch!

Om intresse finns kör vi rockgympa på Vångells trädgård imorgon (måndag). Skriv här om du är intresserad så jag vet om det blir något. Kl 18 är tiden.

2010-06-12
20:00:52
Helén med familj (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Olga & Artem

Thanks for really nice training - we found every snitsel :-)
And it was great then to get some Ukrain special lunch!

2010-06-10
16:20:15
Christian [Senior- och juniorforumet]
För att få med Per ner till Åtvid åker jag 17.15 från Lambohov och passerar Vidingsjö strax efter. Är det någon mer som vill åka med hör av er. 070-5088246

2010-06-10
09:47:58
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Ungdomarnas forum]
Hallå ni äldre ungdomar och föräldrar. Jag vill flagga för extraträningen på LOK-gården på lördag. Bra träning och lunch efter. Olga och Artem bjuder på en speciell sån, lagad med värme kan jag lova som smakat rätten förr :-) Välkomna!

2010-06-10
09:45:43
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Hallå, vill flagga för extraträningen på lördag. Tar bara lite tid ur er agenda och dessutom får ni ju lunch, en speciell sån, lagad med värme kan jag lova som smakat rätten förr :-) ...och så bra träning förstås!

2010-06-09
22:21:14
Malin [Senior- och juniorforumet]
Great =)

4921-4930  4931-4940  4941-4950  4951-4960  4961-4970  4971-4980  4981-4990  4991-5000  5001-5010  5011-5020 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26