
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-09 18:10:53 |
Malin [Senior- och juniorforumet] Tjo! Vem e det jag ska skicka mail till egentligen angående mitt lösen & användar namn så jag kan anmäla/bekräfta m.m saker på "min sida"? Har försökt förut men så har allt bara blivit fel, kanske för jag inte är så dålig på datorer, jag skyller på det =) |
|
2010-06-09 16:47:10 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] per << tyvärr är inte min tå så sugen på löpning i skog imorgon så jag får kasta in handduken till samåkning. |
|
2010-06-09 15:00:26 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Min bil är ute på andra äventyr, så inte nog med att jag skulle vilja åka senare än 17 till träningen imorgon, jag skulle dessutom gärna vilja åka med någon bilburen person som utgår från eller passerar en punkt närmare Lambohov än LOK-gården. Finns det någon med sådana planer? |
|
2010-06-09 14:30:37 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Nu finns lagen till Jukola/Venla. På herrsidan såg vi inga skäl till att ändra de preliminära. På damsidan är det några återbud och en hel del ändrade sträckor. In och bekräfta. |
|
2010-06-08 19:29:31 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Här är dagens resultat från Martins bana: http://www.lok.se/index.php?page=1131 |
|
2010-06-08 13:39:50 |
Stigmännen Karlshamns OK [Gästbok] Havs-OL 10-11 juli, Blekinge skärgård Det går nu att boka båtplats till Havs-OL på Tjärö. Gör din bokning i god tid och välj när du vill åka. Välkommen till en orienteringsupplevelse utöver det vanliga - läcker och häftig orientering på två helt nya kartområden i Blekinge skärgård. www.stigmannen.se // Stigmännen Karlshamns OK |
|
2010-06-08 12:46:57 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Det finns ett par länkar här: http://lok.se/index.php?page=955 |
|
2010-06-08 12:27:47 |
Börje [Senior- och juniorforumet] Någon som har en bra länk till tidigare tider på "nya" testrundan? |
|
2010-06-08 10:12:43 |
Mikael [Senior- och juniorforumet] Japp |
|
2010-06-07 22:30:11 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Du menar så här?<br> http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/show_event.asp?id=14435 |
4931-4940 4941-4950 4951-4960 4961-4970 4971-4980 4981-4990 4991-5000 5001-5010 5011-5020 5021-5030