Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
12.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fyra + fem =


2010-06-09
18:10:53
Malin [Senior- och juniorforumet]
Tjo!
Vem e det jag ska skicka mail till egentligen angående mitt lösen & användar namn så jag kan anmäla/bekräfta m.m saker på "min sida"? Har försökt förut men så har allt bara blivit fel, kanske för jag inte är så dålig på datorer, jag skyller på det =)

2010-06-09
16:47:10
Ptr [Senior- och juniorforumet]
per << tyvärr är inte min tå så sugen på löpning i skog imorgon så jag får kasta in handduken till samåkning.

2010-06-09
15:00:26
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Min bil är ute på andra äventyr, så inte nog med att jag skulle vilja åka senare än 17 till träningen imorgon, jag skulle dessutom gärna vilja åka med någon bilburen person som utgår från eller passerar en punkt närmare Lambohov än LOK-gården.

Finns det någon med sådana planer?

2010-06-09
14:30:37
Christian [Senior- och juniorforumet]
Nu finns lagen till Jukola/Venla. På herrsidan såg vi inga skäl till att ändra de preliminära. På damsidan är det några återbud och en hel del ändrade sträckor. In och bekräfta.

2010-06-08
19:29:31
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Här är dagens resultat från Martins bana:

http://www.lok.se/index.php?page=1131

2010-06-08
13:39:50
Stigmännen Karlshamns OK [Gästbok]
Havs-OL 10-11 juli, Blekinge skärgård
Det går nu att boka båtplats till Havs-OL på Tjärö. Gör din bokning i god tid och välj när du vill åka. Välkommen till en orienteringsupplevelse utöver det vanliga - läcker och häftig orientering på två helt nya kartområden i Blekinge skärgård.
www.stigmannen.se

// Stigmännen Karlshamns OK

2010-06-08
12:46:57
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Det finns ett par länkar här:

http://lok.se/index.php?page=955

2010-06-08
12:27:47
Börje [Senior- och juniorforumet]
Någon som har en bra länk till tidigare tider på "nya" testrundan?

2010-06-08
10:12:43
Mikael [Senior- och juniorforumet]
Japp :)

2010-06-07
22:30:11
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Du menar så här?<br>
http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/show_event.asp?id=14435

4931-4940  4941-4950  4951-4960  4961-4970  4971-4980  4981-4990  4991-5000  5001-5010  5011-5020  5021-5030 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26