Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
20.2 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + fyra =


2010-06-07
22:14:39
Mikael [Senior- och juniorforumet]
Jörgen<< Sugen på att slänga in sträcktiderna i winsplits? då de är betydligt mer givande.

2010-06-07
16:36:35
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Per << jag kan tänka mig att åka lite senare, men jag bestämmer mig inte om jag ska med förrän på onsdag kväll när jag vet hur tån funkar.

2010-06-07
15:43:31
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Avresa 17.00 på torsdag passar inte mig som jobbar åtminstone till kl 17 så värst bra. Är det någon/några som är intresserade av samåkning kl 17.30 (t.ex. från LOK-gården) istället?

2010-06-07
14:05:38
Åke [Senior- och juniorforumet]
Ett startbevis (presentkort) till HalvVättern den 13 juni bortskänkes. Beviset kan användas för direktanmälan på plats tävlingsdagen.

2010-06-07
11:08:40
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Tack för alla seriösa svar på frågan om ambitioner inför SM i Umeå. Det var en del intressant läsning, vilket vi nu grunnar på hur vi ska hantera. Ett tips till er som har ambitionerna (vilket var ganska många), var med på orienteringsträningarna! Torsdag t.ex.

2010-06-06
18:14:25
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Några bilder från dagens KM:

http://axotron.se/photo/2010/2010-06-06_KM/index.html

2010-06-05
19:59:18
Åke [Senior- och juniorforumet]
Campingstol, svarta tajts och ett par svarta kortbyxor medtagna hem ifrån sprint-DM. Jag tar med dessa prylar imorgon till Lång-KM. Om prylarna inte hittar dess ägare kommer de senare till LOK-gården.

2010-06-04
19:25:06
Cissi [Senior- och juniorforumet]
Christian<< Jag kan tänka mig att samåka iaf...

2010-06-04
08:11:00
Ptr [Senior- och juniorforumet]
x10 << Det är Sören och Figge som ska tackas, de la banorna respektive hängde ut. Jag försöker bara ta åt mig äran och det verkar funka bra :)

2010-06-03
23:40:40
Christian [Senior- och juniorforumet]
Är det någon gemensam avresa till sprint-dm på lördag?

Ptr >> Mycket fin träning ikväll!

4941-4950  4951-4960  4961-4970  4971-4980  4981-4990  4991-5000  5001-5010  5011-5020  5021-5030  5031-5040 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26