
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-07 22:14:39 |
Mikael [Senior- och juniorforumet] Jörgen<< Sugen på att slänga in sträcktiderna i winsplits? då de är betydligt mer givande. |
|
2010-06-07 16:36:35 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Per << jag kan tänka mig att åka lite senare, men jag bestämmer mig inte om jag ska med förrän på onsdag kväll när jag vet hur tån funkar. |
|
2010-06-07 15:43:31 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Avresa 17.00 på torsdag passar inte mig som jobbar åtminstone till kl 17 så värst bra. Är det någon/några som är intresserade av samåkning kl 17.30 (t.ex. från LOK-gården) istället? |
|
2010-06-07 14:05:38 |
Åke [Senior- och juniorforumet] Ett startbevis (presentkort) till HalvVättern den 13 juni bortskänkes. Beviset kan användas för direktanmälan på plats tävlingsdagen. |
|
2010-06-07 11:08:40 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Tack för alla seriösa svar på frågan om ambitioner inför SM i Umeå. Det var en del intressant läsning, vilket vi nu grunnar på hur vi ska hantera. Ett tips till er som har ambitionerna (vilket var ganska många), var med på orienteringsträningarna! Torsdag t.ex. |
|
2010-06-06 18:14:25 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Några bilder från dagens KM: http://axotron.se/photo/2010/2010-06-06_KM/index.html |
|
2010-06-05 19:59:18 |
Åke [Senior- och juniorforumet] Campingstol, svarta tajts och ett par svarta kortbyxor medtagna hem ifrån sprint-DM. Jag tar med dessa prylar imorgon till Lång-KM. Om prylarna inte hittar dess ägare kommer de senare till LOK-gården. |
|
2010-06-04 19:25:06 |
Cissi [Senior- och juniorforumet] Christian<< Jag kan tänka mig att samåka iaf... |
|
2010-06-04 08:11:00 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] x10 << Det är Sören och Figge som ska tackas, de la banorna respektive hängde ut. Jag försöker bara ta åt mig äran och det verkar funka bra |
|
2010-06-03 23:40:40 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Är det någon gemensam avresa till sprint-dm på lördag? Ptr >> Mycket fin träning ikväll! |
4941-4950 4951-4960 4961-4970 4971-4980 4981-4990 4991-5000 5001-5010 5011-5020 5021-5030 5031-5040