
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-06-03 23:40:40 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Är det någon gemensam avresa till sprint-dm på lördag? Ptr >> Mycket fin träning ikväll! |
|
2010-06-03 21:54:52 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Resultaten från kvällens träning finns här: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/show_event.asp?id=14391 |
|
2010-06-03 09:06:59 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Samlingsplats för ikväll: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=3&mp=%3Cpts%3E%3Cpt%20i%3D%22http%3A//www.hitta.se/images/point.png%22%20y%3D%226497396%22%20x%3D%221483796%22%3E%3Ct%3EH%E4ggetorpskorset%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E Erik << Det borde finnas plats från statoil. Alla << Ta gärna med plastficka, och glöm inte SI-pinne. |
|
2010-06-02 22:38:02 |
Erik Andersson [Senior- och juniorforumet] Hej, kan jag möjligtvis få skjuts med någon till träningen imorgon torsdag. Från Linköping... |
|
2010-06-02 21:08:38 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Det är bra om du har med dig plastficka (A4) till morgondagens träning. |
|
2010-06-01 08:51:00 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Glöm inte anmälan till torsdagens jukolaträning, anmälan går ut ikväll kl 19.00. |
|
2010-05-30 21:06:04 |
AB [Senior- och juniorforumet] Mikael, Anna kan springa utom tävlan. |
|
2010-05-30 19:39:31 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Finns det möjlighet för Anna att träna/karta undertiden KM är? Då jag kommer få skjuts dit. |
|
2010-05-30 08:56:28 |
AB [Senior- och juniorforumet] Glöm inte lång KM. Bara 59 anmälda. Är inte rekordet ca 130st? |
|
2010-05-29 23:28:23 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Jukolaträningen imorgon. Tiomilabanor. Frida plockas på vägen. Per har koll. |
4951-4960 4961-4970 4971-4980 4981-4990 4991-5000 5001-5010 5011-5020 5021-5030 5031-5040 5041-5050