Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
22.1 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + ett =


2010-05-28
09:11:04
Malin [Senior- och juniorforumet]
Någon som ska på MYC i helgen? annars får jag själv hålla fanan högt för lok =)

2010-05-27
20:15:13
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Söndagens jukolaträning med Denseln har bytt plats från veteklint till grosvad pga markägare.

2010-05-27
15:24:47
Mikael [Senior- och juniorforumet]
Okej, då får vi se vad som händer till sommaren om det blir till att fylla i eller lyfta det till något nytt :P

2010-05-27
12:55:42
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Micke << som Per säger så var den mer populär tidigare. Även om den inte säger allting så ger den ändå en hint om hur mycket folk tränar. Vi är (precis som Per redan skrivit) ganska många som hänger på attackpoint istället numera. Med sviktande ifyllnad i barometern så fallar även intresset. Om ingen fyller i kommer den såklart dö ut ;)

2010-05-27
09:40:49
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Mikael<< Den är vad folk gör den till. Tidigare har den varit väldigt populär och det vore kul om den blev det igen. Vad jag har förstått har många gått över till Attack Point (kanske finns andra också) och det kanske har minskat trafiken på LOK:s sida en hel del, inte minst på forumen.

Jag tror det är bra för sammanhållningen i klubben om man har en aktiv webbsida där många är inne och diskuterar, men det är nog inget som man lätt kan påverka ifall det blir så eller inte.

2010-05-27
08:24:20
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Kom på denna nyligen http://lok.se/index.php?page=37 tyvärr fler som glömt bort den, ska man fylla i eller kommer den dö ut?

2010-05-26
19:22:50
Christian [Senior- och juniorforumet]
Passa på att få bra träning inför Jukola genom att vara med på Jukolaträningarna med Denseln. Det går bara att lyckas på de träningarna! Iallafall är det så UK ser på det hela, dvs vi ser bara bra insatser och de mindre bra räknar vi inte.

2010-05-26
11:03:50
Malungs OK Skogsmårdarna [Gästbok]
3+3 29e juni-4ejuli 2010

Kombinera Rikslägret med 3+3s tävlingar som går Fre-Sö och går i år vid Pulsen. Flertalet av träningskartorna är offsettrycka. Vi har i år ca 600kontroller ute i terrängen och våra 12banlägare har lag nästan 150st unika banor. Kenneth Kajsajunti har ritat Sälen kartan som nästan är 130kvadratkilometer.

För den som inte vill springa finns det även Pre O, äventyrsbad, Bowling, gokart, fiske etcetera.

För mer info surfa in på www.3plu3.se



Junior Camp Sälen 4-9 Juli 2010 med Thierry Gueorgiou

Missa inte årets höjdpunkt!

Välplanerade träningar:

För att se är för träningar som erbjuds gå in och läs mer på www.juniorcampsalen.se där har vi lagt upp PM för träningarna och redan nu kan du läsa om några av Tiherrys bästa tekniktips.

Roliga aktiviteter:

Äventyrsbad, Bowling, 3D Bio, Disco och mycket mer.

Sista anmälan 31 Maj

2010-05-24
20:27:04
Figge [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Och nu regnar det och ska väl göra så en hel del till innan det är dags. Jag skulle nog tro att i det blöta gräset nerför och delvis uppför gör man nog bäst i att köra med dubbar/dobbar alt spik ;)

2010-05-24
20:10:26
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Inför morgondagens back8 kan det kanske vara relevant att ha skor med dubb. Pia var där i förra veckan och då var det lervälling i den branta backen. Men det verkar ha torkat upp, Artem var där idag och sa att det skulle funka med vanliga löparskor. Så det är bara utgå från det och göra ett bra val sen :)

4961-4970  4971-4980  4981-4990  4991-5000  5001-5010  5011-5020  5021-5030  5031-5040  5041-5050  5051-5060 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26