
Öppet forum
Ingemar Cederholm 2026-05-25

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-24 20:07:04 |
Christian [Senior- och juniorforumet] eventuellt åker jag ut till karta på onsdag förmiddag med Artem och Olga. Vilken karta är inte bestämt men det blir nog nåt tufft och Jukolarelevant. Hör av dig om du är intresserad av att hänga med. Finns 1 plats över. Troligen åker vi runt 9 och är hemma runt 1. |
|
2010-05-24 20:04:51 |
Inger (inger.gustas@telia.com) [Ungdomarnas forum] Kom ihåg att anmäla er till Sprint-DM 5 juni. Sista anmälningsdagen är på torsdag 27/5! |
|
2010-05-24 16:10:54 |
Mikael [Senior- och juniorforumet] Blir det innebandy ikväll? isåfall kan jag låna en klubba av någon? |
|
2010-05-24 14:08:14 |
Nina [Senior- och juniorforumet] GRATTIS Fam. Berg till tre segrar i dagens etapp av Belgiska 3-dagars. |
|
2010-05-24 11:35:40 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jakob << tänkte väl det. Då blir det 10 varv på dig imorgon? |
|
2010-05-24 10:41:33 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] Ptr << Självklart!!! |
|
2010-05-24 10:32:51 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jakob << du menar väl "vi" |
|
2010-05-24 10:10:02 |
Jakob [Senior- och juniorforumet] Jukola/Venla-löpare << Prioritera Back-8an imorgon! Ni behöver all backträning ni kan få!! |
|
2010-05-23 21:53:09 |
Mikael [Senior- och juniorforumet] Ptr<< Om jag hittar dit så kommer jag på gympan i morgon. Om jag mins från i vintras så kanske jag kan ta rockgympan också om det är önskemål om det och det finns musik |
|
2010-05-23 18:20:03 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Om ingen annan kan ta på sig ledandet av rockgympan imorgon så får det bli stationsgympa. |
4971-4980 4981-4990 4991-5000 5001-5010 5011-5020 5021-5030 5031-5040 5041-5050 5051-5060 5061-5070