
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-23 18:20:03 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Om ingen annan kan ta på sig ledandet av rockgympan imorgon så får det bli stationsgympa. |
|
2010-05-22 14:04:36 |
Mikael [Senior- och juniorforumet] Alla Mossarna>> jag förväxlade avrådet, hade blivit avrått att springa i Kärna mosse, så den ska jag inte röra, kanske åka dit och kolla på naturen Figge<< ok, får kolla på det då |
|
2010-05-22 01:09:59 |
Figge (fredrik_(a)_lok.se) [Senior- och juniorforumet] Mikael << Den kartan är riktigt fin på sina ställen och även andra ifk-kartor i närheten är fina bitvis. Det krävs dock lite rekning för att få en fin bana rakt igenom. hänger gärna på dit ngn gång om nån skakar fram lite kartor. |
|
2010-05-21 20:38:01 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Jac<< Njo men jag är ganska säker på att det finns bra kartor på närmare håll än 60 min bilresa. Vad säg som en cykeltur till denna karta: http://www.obasen.nu/kartbanken/index.php?mid=823 Medeldistanspass och sedan cykeltur hem. Skulle nog bli ett fint träningspass. Dock IFKs karta.. |
|
2010-05-21 16:26:49 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Jac << just därför ringde Micke och ville följa med |
|
2010-05-21 15:45:43 |
Jac [Senior- och juniorforumet] Micke<< ser man till Christians inlägg så är det verkligen hemligt vart den där bra skogen finns |
|
2010-05-21 15:00:03 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Nyinsatt träning i morgon. Jukola närmar sig med stormsteg. Lördagen 22/5 åker vi något improviserat och tränar i relevant terräng ca 60 min från Linköping. Ring Christian 0705088246 om du är intresserad av att följa med. Upplysningar om vilken karta som gäller får du då. Just nu har jag 1 plats ledig i min bil. Först till kvarn. Sedan krävs flera bilar. |
|
2010-05-21 09:37:06 |
Jac [Senior- och juniorforumet] Micke< spännande med en diskussion om kartor och skog... Hoppas på fler inlägg, många bra tips och kartor. |
|
2010-05-20 22:42:26 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Micke << varför inte springa i våxmossen? |
|
2010-05-20 22:00:34 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Cissi<< Jag har dock blivit avrått att springa där.. Men då det inte finns några tuffa backar här så borde man ut och träna i tungsprunga kärr om man ska behålla styrkan i musklerna.. Men vi får se vad det blir för träning. Kollade även runt efter bra skog och kartor, det verkar som det mesta är bortanför åt stjärnorps hållet. Vad finns det för kartor och områden som rekommenderas egentligen? |
4981-4990 4991-5000 5001-5010 5011-5020 5021-5030 5031-5040 5041-5050 5051-5060 5061-5070 5071-5080