
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-20 21:58:22 |
Cissi [Senior- och juniorforumet] Micke<< Jo det är den mossen han menar. Den är riktigt fin o springa på. Kan rekommenderas! |
|
2010-05-20 21:32:24 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Markus<< Nej då ska jag inte springa i den mossen. visste inte om att det var sådant intresse över den. Du menar denna mosse: http://korturl.se/obfz står att det ska vara ca 16,5 km hemmefrån mig så alldeles för långt bort är den ju inte så den kan nog bli besökt någon gång i sommar |
|
2010-05-20 19:54:33 |
Markus [Senior- och juniorforumet] Micke << Det du visar är Kärna mosse naturreservat. http://www.pub.linkoping.se/Naturvardsprogram/objektlista/documents/08556/855665.htm Så länge du springer ensam så borde inte biologerna bli alltför arga, men jag tror att det är olämpligt i större grupper. Dock är jag tveksam till om kalkkärr är så bra för mossintervaller. Det närmsta bra stället jag kan komma på är Våxmossen nordväst om Ljungsbro, men det är ju tveksamt cykelavstånd |
|
2010-05-20 18:04:01 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Haha :P kanske det, dock så missade jag ju inte den kontrollen med du gjorde, så winsplits stämmer ju faktiskt. Men rätt fränt att den vet om det! Föresten, någon som vet en bra mosse på cyckelavstånd där man kan köra mossintervaller? jag fundera på om detta är något: http://www.google.com/maps?ie=UTF8&ll=58.414594,15.535258&spn=0.002748,0.010568&t=h&z=17 ? |
|
2010-05-20 16:27:13 |
Jonas L [Senior- och juniorforumet] Micke<< Det måste ju betyda att WinSplits tycker att jag är bättre än dig och därför borde ha haft bättre tid!?! |
|
2010-05-20 16:15:05 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Roligt att det var så många som lyckades få bommtid på spurten :P Och riktigt spännande att Jonas fick 1.23s i bommtid och jag ingen bommtid då jag hängde han hela vägen ! |
|
2010-05-19 20:23:54 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Här finns sträcktiderna från dagens träning: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=classes& |
|
2010-05-19 15:44:59 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Otter<< Ok. Jag försöker vara på Statoil kl 17. |
|
2010-05-19 12:34:14 |
Otter [Senior- och juniorforumet] Jag åker gärna med från Statoil vid 17-tiden. |
|
2010-05-19 11:42:41 |
Torgny (faxen@nsc.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Samlingen är vid Sandviks camping för alla utom juniorer och 15-16 åringar som vill lyssna på Frida Aspnäs. De har samling vid Stjärnorps klubbstuga. |
4991-5000 5001-5010 5011-5020 5021-5030 5031-5040 5041-5050 5051-5060 5061-5070 5071-5080 5081-5090