Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
19.4 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + fyra =


2010-05-19
09:28:23
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Hur funkar träningen ikväll? Är det ok att åka direkt till Sandviks camping för oss som inte är juniorer?

Jag föreslår samåkning från Statoil Ryd kl 17.00. Om ingen hör av sig här och vill samåka så åker jag inte till samlingen.

2010-05-18
18:15:42
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Ok Måsen arrangerar medeldistans med klasser för alla lördag den 29 maj om någon missat det. Ordinarie anmälan går ut i kväll, efteranmälan senast to 27 maj

2010-05-17
07:45:02
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
På torsdag arrangerar Akele den sista allmänna träningen inför blodomloppet. De efterfrågar om vi kan vara några som är med på träningen. Vi behöver svar snarast, om det är någon/några som kan tänka sig att vara med så skriv här snarast. Det handlar om löpning upp till 8 km. Se mer här: http://www.blodomloppet.se/stad.aspx?PageId=257

2010-05-16
21:51:53
MatsB (mats.backteman@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Kvarglömt i bussen: ett par gröna gummistövlar+ en st karta fr Sön D50,D55

2010-05-16
20:16:39
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag har lagt upp en intresseanmälan till Idre-veckan i programmet, in och anmäl er om ni är intresserade!
OBS att någon behöver samordna logi och transport om det finns intresse för gemensamt LOK-boende.

2010-05-14
14:22:32
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jac << Vad yrar du om? 40 sek är närmare än 41...

2010-05-14
14:11:23
Jac [Senior- och juniorforumet]
Ptr<< Var du och Martinsson verkligen närmaste en finalplats i H21? Tveksam huvudräkning eller tillrättalagd verklighet? ;)

2010-05-13
11:29:35
ab [Senior- och juniorforumet]
Terese W, vi åker upp till Örebro på fre morgon. Anders B 0708407715.

2010-05-13
08:35:54
Lasse (lars.bohlin@halsofabriken.se) [Senior- och juniorforumet]
Dirk, vänligen kontakta mig angående den försvunna LOK-jackan. Var tog den vägen? Lasse B 0704334046,
lars.bohlin@halsofabriken.se

2010-05-12
20:09:55
Terese Wängdahl (terwa907@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
Någon som har tänkt att åka från Linköping och ansluta till klubbresan på torsdag kväll eller senare (fredag/lördag)? Isåfall så åker jag gärna med, hör av er på 0705517714 om det finns någon plats över.

5001-5010  5011-5020  5021-5030  5031-5040  5041-5050  5051-5060  5061-5070  5071-5080  5081-5090  5091-5100 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26