
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-19 09:28:23 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Hur funkar träningen ikväll? Är det ok att åka direkt till Sandviks camping för oss som inte är juniorer? Jag föreslår samåkning från Statoil Ryd kl 17.00. Om ingen hör av sig här och vill samåka så åker jag inte till samlingen. |
|
2010-05-18 18:15:42 |
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Ok Måsen arrangerar medeldistans med klasser för alla lördag den 29 maj om någon missat det. Ordinarie anmälan går ut i kväll, efteranmälan senast to 27 maj |
|
2010-05-17 07:45:02 |
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet] På torsdag arrangerar Akele den sista allmänna träningen inför blodomloppet. De efterfrågar om vi kan vara några som är med på träningen. Vi behöver svar snarast, om det är någon/några som kan tänka sig att vara med så skriv här snarast. Det handlar om löpning upp till 8 km. Se mer här: http://www.blodomloppet.se/stad.aspx?PageId=257 |
|
2010-05-16 21:51:53 |
MatsB (mats.backteman@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Kvarglömt i bussen: ett par gröna gummistövlar+ en st karta fr Sön D50,D55 |
|
2010-05-16 20:16:39 |
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag har lagt upp en intresseanmälan till Idre-veckan i programmet, in och anmäl er om ni är intresserade! OBS att någon behöver samordna logi och transport om det finns intresse för gemensamt LOK-boende. |
|
2010-05-14 14:22:32 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jac << Vad yrar du om? 40 sek är närmare än 41... |
|
2010-05-14 14:11:23 |
Jac [Senior- och juniorforumet] Ptr<< Var du och Martinsson verkligen närmaste en finalplats i H21? Tveksam huvudräkning eller tillrättalagd verklighet? |
|
2010-05-13 11:29:35 |
ab [Senior- och juniorforumet] Terese W, vi åker upp till Örebro på fre morgon. Anders B 0708407715. |
|
2010-05-13 08:35:54 |
Lasse (lars.bohlin@halsofabriken.se) [Senior- och juniorforumet] Dirk, vänligen kontakta mig angående den försvunna LOK-jackan. Var tog den vägen? Lasse B 0704334046, lars.bohlin@halsofabriken.se |
|
2010-05-12 20:09:55 |
Terese Wängdahl (terwa907@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Någon som har tänkt att åka från Linköping och ansluta till klubbresan på torsdag kväll eller senare (fredag/lördag)? Isåfall så åker jag gärna med, hör av er på 0705517714 om det finns någon plats över. |
5001-5010 5011-5020 5021-5030 5031-5040 5041-5050 5051-5060 5061-5070 5071-5080 5081-5090 5091-5100