Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
21.9 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fyra + tre =


2010-05-12
10:01:46
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Stort Lycka till på Sprint-SM! Satsa allt ni har! Det gäller för er alla :-)

2010-05-11
21:59:32
Mikael [Ungdomarnas forum]
Alla ungdomar se till att anmäl er till Rikslägret, ett riktigt roligt läger ;)

2010-05-11
09:04:26
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Sprint-SM löpare! Ni ska ha kommunens logga sittande på era tävlingsblusar och vindjackor! Ni som inte har tygmärket kan få det av mig på LOK-gården ikväll.

2010-05-10
21:55:40
Jonas L [Senior- och juniorforumet]
Ptr<< nu snackar vi riktigt stora framgångar. Då räcker inte tårta på långa vägar! Dessutom måste vi fylla på reserverna till helgens drabbningar :)

2010-05-10
21:43:52
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jonas << är det något fel på att fira med tårta? ;)

Erik << Taget!

Någon mer som vill vara med imorgon men som inte lyckats anmäla sig?

2010-05-10
21:36:27
Erik (erihj_a_yahoo.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Jag vill springa sprint imorgon lunch.

2010-05-10
21:27:08
Magnus Johansson [Senior- och juniorforumet]
Info om resan till sprint-SM finns under interna nyheter.

2010-05-10
21:24:04
Jonas L [Senior- och juniorforumet]
Jag hoppas att det blir grillbuffé med bl.a. marinerad fläskytterfilé och bbq-sås till middag på torsdagen för att fira framgångarna på sprint-sm! För alla vegetarianer (Robban) så finns det veg-alternativ :D

2010-05-10
19:53:33
Cissi [Senior- och juniorforumet]
Janne<< Jag är oxå intresserad av en karta.

2010-05-10
13:32:19
Martinsson [Senior- och juniorforumet]
Janne << Karta till mig, tack.

5011-5020  5021-5030  5031-5040  5041-5050  5051-5060  5061-5070  5071-5080  5081-5090  5091-5100  5101-5110 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26