Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
28.7 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
noll + noll =


2010-05-10
13:29:38
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Janne << jag var intresserad, men min stortå måste nog vila den dagen. Jag får helt enkelt välja vila den dagen.

2010-05-10
13:27:03
Lukas [Senior- och juniorforumet]
Janne << Jag är intresserad.

2010-05-10
12:12:41
Janne [Senior- och juniorforumet]
Att träna inför Lång-SM kan kanske vara en lämplig aktivitet på fredagen för deltagarna i sprint-SM. Träningspaket säljs för 50 kr styck. Beställning ska vara inne idag! Meddela här om du är intresserad så kan jag beställa.

2010-05-09
21:33:02
Lars Johnsson, OK Måsen (okm@okmasen.nu) [Gästbok]
Den 29:e maj arrangeras OK Måsen Ungdomstävling för 6:e gången i rad. Det är tävlingen där ungdomarna står i centrum men det finns också tillfälle för alla vuxna att delta (både öppna klasser och ett antal klasser med föranmälan). Tävlingen går i utkanten av Oxelösund. Du kan läsa lite med på OK Måsens hemsida www.okmasen.org där också inbjudan, kartprov och ett par terrängbilder finns.

2010-05-09
19:02:35
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Missa inte att anmälan till Jukola går ut ikväll.

Dessutom finns det nu ytterligare en sprintträning inlagd i programmet. På tisdag lunch i valla/t1. För mer info och anmälan se programmet.

2010-05-09
16:55:37
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Robban << jag är tveksam till om jag kan hålla hela passet. Men jag räknar med att någon kan hjälpa mig med hoppdelarna (du tex?). Om Emma kan hålla i hela så är det ändå bättre :)

2010-05-09
15:05:00
Robban [Senior- och juniorforumet]
Ptr, Emma << Blir det Rockgympa imorgon?

2010-05-08
12:19:57
Jonas L [Senior- och juniorforumet]
Thank you Artem for a very nice training today!

2010-05-07
18:22:16
Artem (panchenko_artem@mail.ru) [Senior- och juniorforumet]
Start and parking http://kartor.eniro.se/m/pG1Ln

2010-05-07
17:45:13
Ulla [Senior- och juniorforumet]
Vet inget om LOK-lag men vet att hjälp behövs! Så in och anmäl er, alla kan hjälpa till!

5021-5030  5031-5040  5041-5050  5051-5060  5061-5070  5071-5080  5081-5090  5091-5100  5101-5110  5111-5120 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26