Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
25.5 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + fyra =


2010-05-07
17:02:43
Frida [Senior- och juniorforumet]
Såg att det är sista dagen idag för att anmäla lag till blodomloppet. Är det jag som har missat anmälan till loks lag eller ska man vara med och hjälpa till istället? Någon som vet eftersom lok tidigare har haft många lag med.

2010-05-07
08:33:14
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Be there, or be a squirrel! ;)

Skämt å sido, grattis till en fin seger igår!

2010-05-07
08:22:14
Helen [Senior- och juniorforumet]
Jag kan inte springa sprinten på Lö - men tar gärna en karta - typ på Sö...

2010-05-06
20:42:46
Janne [Senior- och juniorforumet]
Glöm inte bort att anmäla er till sprintträningen på lördag. Ni får förstås komma oanmälda, men det blir lättare att beräkna hur många kartor som kommer att gå åt om alla som vet att de ska dit anmäler sig.

2010-05-06
16:15:38
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag kommer troligen att hinna passera Cupolen kl 17.

2010-05-06
15:01:34
Tomas (tomas.boman@bredband.net) [Senior- och juniorforumet]
Utebliven tävlingsvärd vid avresan från Cupolen ikväll.

Tyvärr ska inte Magnus Johansson som var utsedd till tävlingsvärd springa ikväll (stukning som inte har lagt sig än).

Om någon annan åker med bil via Cupolen kl 17 (eller någon annan tid) får ni gärna skriva här så att folk vet.

2010-05-05
13:00:47
amanda (amandaalmen@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
artem! it was a very funny training today! thanks :)

2010-05-04
22:21:34
Artem (panchenko_artem@mail.ru) [Senior- och juniorforumet]
Start 11:44-12:10
http://kartor.eniro.se/m/pWqR1

2010-05-04
21:18:54
Jonas L [Senior- och juniorforumet]
Ptr<< Skulle vilja ha en karta från onsdagen till ett senare tillfälle.

2010-05-04
21:07:22
Roth (jonas.roth@goldpen.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Sprint till lunchen låter gott. Ja tack!

5031-5040  5041-5050  5051-5060  5061-5070  5071-5080  5081-5090  5091-5100  5101-5110  5111-5120  5121-5130 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26