
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-04 21:01:16 |
Janne [Senior- och juniorforumet] Artem inbjuder till sprintorientering även på lördag! Se kalendern. Glöm heller inte bort lunchsprinten i morgon onsdag! |
|
2010-05-04 19:30:16 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Här är tiderna från Martins bana: http://www.lok.se/index.php?page=1121 |
|
2010-05-04 16:30:59 |
Börje [Senior- och juniorforumet] Jörgen>> Instämmer. Det är lätt att förstå varför "Måttlig framkomlighet" var utlämnat i inbjudan... |
|
2010-05-04 16:29:26 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Robban << Artem har inte meddelat det än. Han skulle meddela det "inatt". |
|
2010-05-04 16:17:24 |
Robban [Senior- och juniorforumet] Ptr << Exakt var i TGF samlas luncharna imorgon? |
|
2010-05-04 13:19:17 |
Erik H (erihj_a_yahoo.se) [Senior- och juniorforumet] Ptr << Även jag vill vara med på lunchen. |
|
2010-05-04 12:48:54 |
Henke [Senior- och juniorforumet] Dirk << Din pinne gav jag till Marianne så den borde också finnas på skrivbordet i kontorsrummet. Tack för lånet förresten, pinnen funkade kanon |
|
2010-05-04 12:41:11 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Terrängbeskrivningen i PM till Cloettakampen ser lite udda ut. Som tur är verkar det mer lovande i inbjudan. |
|
2010-05-04 08:36:40 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] Karl-Oskar<< Din pinne ligger på LOK-gården, på skrivbordet i kontorsrummet, bland några andra pinnar från Tiomila. |
|
2010-05-03 22:42:21 |
Erik S (egs@home.se) [Senior- och juniorforumet] Ptr << Jag kan inte vara med på lunchen men vill gärna ha en karta. |
5041-5050 5051-5060 5061-5070 5071-5080 5081-5090 5091-5100 5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140