Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
26.5 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + tre =


2010-05-04
21:01:16
Janne [Senior- och juniorforumet]
Artem inbjuder till sprintorientering även på lördag! Se kalendern. Glöm heller inte bort lunchsprinten i morgon onsdag!

2010-05-04
19:30:16
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Här är tiderna från Martins bana:

http://www.lok.se/index.php?page=1121

2010-05-04
16:30:59
Börje [Senior- och juniorforumet]
Jörgen>> Instämmer. Det är lätt att förstå varför "Måttlig framkomlighet" var utlämnat i inbjudan...

2010-05-04
16:29:26
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Robban << Artem har inte meddelat det än. Han skulle meddela det "inatt".

2010-05-04
16:17:24
Robban [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Exakt var i TGF samlas luncharna imorgon?

2010-05-04
13:19:17
Erik H (erihj_a_yahoo.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Även jag vill vara med på lunchen.

2010-05-04
12:48:54
Henke [Senior- och juniorforumet]
Dirk << Din pinne gav jag till Marianne så den borde också finnas på skrivbordet i kontorsrummet. Tack för lånet förresten, pinnen funkade kanon ;)

2010-05-04
12:41:11
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Terrängbeskrivningen i PM till Cloettakampen ser lite udda ut. Som tur är verkar det mer lovande i inbjudan.

2010-05-04
08:36:40
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Karl-Oskar<< Din pinne ligger på LOK-gården, på skrivbordet i kontorsrummet, bland några andra pinnar från Tiomila.

2010-05-03
22:42:21
Erik S (egs@home.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Jag kan inte vara med på lunchen men vill gärna ha en karta.

5041-5050  5051-5060  5061-5070  5071-5080  5081-5090  5091-5100  5101-5110  5111-5120  5121-5130  5131-5140 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26