Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
28.7 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
två + tre =


2010-05-03
22:30:44
Roth (jonas.roth@goldpen.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr << Sprint till lunchen låter gott. Ja tack!

2010-05-03
22:30:14
Dirk [Senior- och juniorforumet]
Henke << Har du min pinne? Kommer till LOK-gården imorgon. Och då har jag med Jonas L:s pinne. :)

2010-05-03
21:36:51
Henke [Senior- och juniorforumet]
Karl-Oskar << Det är min pinne du har. Om du kommer till lok-g imorrn så får du gärna ta med den dit.

2010-05-03
21:22:35
sarah [Senior- och juniorforumet]
Ptr << jag är med på onsdag!

2010-05-03
19:15:23
Karl-Oskar (magnus@stamphult.se) [Senior- och juniorforumet]
Antar att det är fler än jag som bytte ut min SI-pinne på Tiomila. Jag har en gul 236942 liggandes här och söker en röd 15713.

2010-05-03
18:03:43
amanda (amandaalmen@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
jag är gärna med på onsdag, ptr!!

2010-05-03
17:57:34
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Mikael<< Jag gissar att du fått mejlet om mina fåtaliga Tiomilabilder. Annars är länken här:

http://axotron.se/photo/2010/2010-05-01_Tiomila/index.html

2010-05-03
17:31:41
Jac [Senior- och juniorforumet]
Ptr<< Jag är med på onsdag lunch!

2010-05-03
17:00:47
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet]
Samma sak för mig som för Lasse, skulle vara fint med karta om det går på cloettacampen.

Annars så efterfrågar jag alla tänkbara bilder från 10mila som kan vara aktuella till på spåret, skicka de till min mail direkt om ni har några.

2010-05-03
16:42:35
Lasse A (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Senior- och juniorforumet]
Kuligt 10mila!
Tack för underhållningen!
Jag är intresserad av ett par sprintkartor men kan ej delta på lunchfesten!
Kanske någon kan leverera ett par på Cloettakampen?

5051-5060  5061-5070  5071-5080  5081-5090  5091-5100  5101-5110  5111-5120  5121-5130  5131-5140  5141-5150 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26