
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-03 22:30:44 |
Roth (jonas.roth@goldpen.se) [Senior- och juniorforumet] Ptr << Sprint till lunchen låter gott. Ja tack! |
|
2010-05-03 22:30:14 |
Dirk [Senior- och juniorforumet] Henke << Har du min pinne? Kommer till LOK-gården imorgon. Och då har jag med Jonas L:s pinne. |
|
2010-05-03 21:36:51 |
Henke [Senior- och juniorforumet] Karl-Oskar << Det är min pinne du har. Om du kommer till lok-g imorrn så får du gärna ta med den dit. |
|
2010-05-03 21:22:35 |
sarah [Senior- och juniorforumet] Ptr << jag är med på onsdag! |
|
2010-05-03 19:15:23 |
Karl-Oskar (magnus@stamphult.se) [Senior- och juniorforumet] Antar att det är fler än jag som bytte ut min SI-pinne på Tiomila. Jag har en gul 236942 liggandes här och söker en röd 15713. |
|
2010-05-03 18:03:43 |
amanda (amandaalmen@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] jag är gärna med på onsdag, ptr!! |
|
2010-05-03 17:57:34 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Mikael<< Jag gissar att du fått mejlet om mina fåtaliga Tiomilabilder. Annars är länken här: http://axotron.se/photo/2010/2010-05-01_Tiomila/index.html |
|
2010-05-03 17:31:41 |
Jac [Senior- och juniorforumet] Ptr<< Jag är med på onsdag lunch! |
|
2010-05-03 17:00:47 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Samma sak för mig som för Lasse, skulle vara fint med karta om det går på cloettacampen. Annars så efterfrågar jag alla tänkbara bilder från 10mila som kan vara aktuella till på spåret, skicka de till min mail direkt om ni har några. |
|
2010-05-03 16:42:35 |
Lasse A (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Senior- och juniorforumet] Kuligt 10mila! Tack för underhållningen! Jag är intresserad av ett par sprintkartor men kan ej delta på lunchfesten! Kanske någon kan leverera ett par på Cloettakampen? |
5051-5060 5061-5070 5071-5080 5081-5090 5091-5100 5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150