
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-03 14:13:29 |
Figge [Senior- och juniorforumet] Ptr << Alltid träning onsdag lunch! Klart jag hakar på! |
|
2010-05-03 12:48:38 |
Dryml [Senior- och juniorforumet] Ptr << Jag vill luncha med sprint |
|
2010-05-03 12:42:06 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jörgen << Låter som ett alternativ, men annars tror jag att det skulle kunna vara passande att bege sig ut på något träningspaket inför lång-sm. sanna << jag med! |
|
2010-05-03 12:41:03 |
sanna [Senior- och juniorforumet] bra sprunget i helgen alla lokare! nästa år är jag med också! |
|
2010-05-03 12:03:59 |
Jörgen (jsk@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag kommer att bo i Arvikatrakten under hela sprintSM-klubbresehelgen. Jag kanske kan ordna en träningsbana på något lämpligt ställe under fredagen. Är det någon som är intresserad? |
|
2010-05-03 11:06:06 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] Jac, Robban>> Jag håller på att fixa med resan och eftersom det är svårt att få tag på två minibussar som behövs så kommer det att finnas en hyrbil som ni två plus Henrik T och Therese W, som också ska direkt till Örebro, kan ta på torsdagen. |
|
2010-05-03 11:01:18 |
Cissi [Senior- och juniorforumet] Jag tycker precis som Ptr att det inte är värt att lämna värmland för att springa en medel i Örebro. Jag vill gärna träna sprint, men kan tyvärr inte på onsdag;/ |
|
2010-05-03 10:32:44 |
Helen [Senior- och juniorforumet] Jag springer inte sprint sm - men gärna sprint träning |
|
2010-05-03 10:17:59 |
Martinsson [Senior- och juniorforumet] Ptr << Jag med... |
|
2010-05-03 10:10:57 |
Henke [Senior- och juniorforumet] Ptr << Jag hakar på också |
5061-5070 5071-5080 5081-5090 5091-5100 5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160