
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-03 09:54:17 |
Christian [Senior- och juniorforumet] ptr >> Jag är med på onsdag |
|
2010-05-03 09:10:27 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] När vi ändå har sprint-sm uppe på tal, det är dags att få lite träning inför det. Därför arrangerar Artem en sprint-träning på onsdag lunch (med start vid 11.45) i magistratshagen/trädgårdsföreningen. Det följer man sedan lämpligtvis upp med att springa vilses vårcup (i Rydsskogen) på kvällen sedan för att få en sprintsm-lik dag med två snabba race samma dag. Kan du inte springa sprintträningen på lunchtid går det säkert att säga till så kan du springa den vid ett senare tillfälle. Vill du även ha fler sprintträningar så säg till så kanske det går att fixa något. Skriv här om du är intresserad av att vara med på onsdag lunch. |
|
2010-05-03 08:51:53 |
Jac [Senior- och juniorforumet] Robban< Jag vill också till Örebro på torsdag kväll, men har ingen bil... |
|
2010-05-02 21:36:16 |
Otter [Senior- och juniorforumet] Tack för all service i helgen! Kul med mycket folk på plats. Nu är det mindre än ett år kvar till nästa gång. Dags att börja träna |
|
2010-05-02 20:43:55 |
Jonas Roth (jonas.roth@goldpen.se) [Senior- och juniorforumet] Tack för ett härligt arrangemang! Spana gärna in bildspelet på NT. Det finns visst många kvinnliga linslöss i LOK <http://nt.se/bildspel/Default.aspx?tab=1&ss=5987778&articleid=5987494> |
|
2010-05-02 20:43:27 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Robban << jag tycker inte det är värt att åka ner till Örebro från sprint-sm sent torsdag kväll för att springa en medel. Och sedan åka "tillbaka" till de värmländska skogarna på fredag em/kväll. Då föredrar jag hellre att stanna kvar i Karlstad. |
|
2010-05-02 20:36:42 |
Robban (robelibobelibobban@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Bara att instämma i hyllningskören till coacher etc. Bästa servicen hitills på mina 4-5 10Mila! En fundering, Hur många är det som har tänkt springa KFUM Ö:s medeldistans på fredag, som även springer sprint-SM på torsdagen? Det bästa vore ju isf om vi som ska springa åker direkt efter SM och ansluter i Gustavsvik på torsdagskvällen, eller? Är det någon som känner sig träffad och avser ställa upp med bil och chaufför? Peter A? |
|
2010-05-02 20:05:45 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Tack alla coacher, UK och andra fixare som servade oss löpare så bra under Tiomila! |
|
2010-05-01 20:50:44 |
Johan Å (johanatting@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Tänkte åka senast kl 08 från Linköping och samåker gärna. |
|
2010-05-01 14:58:41 |
Anders (anders.tosteberg@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] Lag 7 i herrkaveln stuket. Nya lagändringar i lag 2 och 3. |
5071-5080 5081-5090 5091-5100 5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170