
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-05-01 12:48:02 |
Robban (robelibobelibobban@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Figge>> Jag hänger gärna med, så slipper jag sova över. Vart skall jag befinna mig? |
|
2010-05-01 12:30:48 |
Figge (fredrik_(a)_lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag kommer åka från Linköping (Wimanshäll) vid kl 01.00 till TC för att springa str 5. Min plan är att åka hem hyffsat direkt efter min sträcka. Om ngn vill följa med till eller från TC så hör av er. |
|
2010-05-01 12:01:34 |
Robban (robelibobelibobban@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Märk väl att både speakerljud och online resultat finns på http://10mila.se/2010/ Nu sticker Ungdomsstafetten iväg! |
|
2010-05-01 10:36:40 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Hugade aspiranter anmäler sig så fort som möjligt. |
|
2010-05-01 10:35:56 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Jag tänkte åka vid ca 20-tiden från Linköping för att springa sträcka 2 och åka tillbaka ganska snart efter att jag sprungit. Är det någon som har liknande planer och som vill samåka? Ring mig på 0768836162 i så fall. |
|
2010-05-01 10:33:07 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Statusen i herrkavlen är att det har ändrats lite i lag 2,3,5 och 7 sedan igår kväll. I nuläget har vi 2 luckor i lag 7 men vi hoppas på att fylla dem under dagen. |
|
2010-05-01 10:04:49 |
Christian (christian.enberg@power.alstom.com) [Senior- och juniorforumet] inga nya löpare men ändrade sträckor |
|
2010-05-01 10:04:30 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Damlag 4 och 5 ändrade. |
|
2010-05-01 09:15:34 |
Hebbe (maher@mai.liu.se) [Senior- och juniorforumet] Jag hämtar Artem vid LOK-gården 05.15 i morgon bitti. Plats finns för fler intresserade. |
|
2010-05-01 09:09:00 |
Joakim (joakim@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Någon som ska åka så att man kommer fram lagom för att kunna springa en förstasträcka som har en plats ledig? |
5081-5090 5091-5100 5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170 5171-5180