Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
28.6 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + två =


2010-05-01
12:48:02
Robban (robelibobelibobban@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Figge>> Jag hänger gärna med, så slipper jag sova över. Vart skall jag befinna mig?

2010-05-01
12:30:48
Figge (fredrik_(a)_lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag kommer åka från Linköping (Wimanshäll) vid kl 01.00 till TC för att springa str 5. Min plan är att åka hem hyffsat direkt efter min sträcka. Om ngn vill följa med till eller från TC så hör av er.

2010-05-01
12:01:34
Robban (robelibobelibobban@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Märk väl att både speakerljud och online resultat finns på http://10mila.se/2010/

Nu sticker Ungdomsstafetten iväg!

2010-05-01
10:36:40
Christian [Senior- och juniorforumet]
Hugade aspiranter anmäler sig så fort som möjligt.

2010-05-01
10:35:56
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag tänkte åka vid ca 20-tiden från Linköping för att springa sträcka 2 och åka tillbaka ganska snart efter att jag sprungit. Är det någon som har liknande planer och som vill samåka?

Ring mig på 0768836162 i så fall.

2010-05-01
10:33:07
Christian [Senior- och juniorforumet]
Statusen i herrkavlen är att det har ändrats lite i lag 2,3,5 och 7 sedan igår kväll.

I nuläget har vi 2 luckor i lag 7 men vi hoppas på att fylla dem under dagen.

2010-05-01
10:04:49
Christian (christian.enberg@power.alstom.com) [Senior- och juniorforumet]
inga nya löpare men ändrade sträckor

2010-05-01
10:04:30
Christian [Senior- och juniorforumet]
Damlag 4 och 5 ändrade.

2010-05-01
09:15:34
Hebbe (maher@mai.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
Jag hämtar Artem vid LOK-gården 05.15 i morgon bitti. Plats finns för fler intresserade.

2010-05-01
09:09:00
Joakim (joakim@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Någon som ska åka så att man kommer fram lagom för att kunna springa en förstasträcka som har en plats ledig?

5081-5090  5091-5100  5101-5110  5111-5120  5121-5130  5131-5140  5141-5150  5151-5160  5161-5170  5171-5180 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26