
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-30 20:57:21 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Och nu ligger det nya herrlag ute också. Vi har fortfarande otroliga 7 lag. Lag 3,6,7 är ändrade sedan förmiddagen. Jonas Roth tar långa natten i lag 7, Helen får ta sista i samma lag. Men det är många fler ändringar än så och risk för fler i morgon bitti så in och kolla. Och bekräfta!!! |
|
2010-04-30 20:39:26 |
Christian [Senior- och juniorforumet] In och bekräfta... |
|
2010-04-30 20:39:15 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Uppdaterade lag i damkavlen, lag 2,3,5,8 |
|
2010-04-30 19:02:02 |
Artem (panchenko_artem@mail.ru) [Senior- och juniorforumet] who will go to at 14:00-15:00 to 10mila? |
|
2010-04-30 18:06:05 |
Pia [Senior- och juniorforumet] Två bilar kör från Folkets Park Cupolen imorgon kl.12.00. Obs! Avreseplats. Hör gärna av dig om du ska med. |
|
2010-04-30 10:04:22 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Nu är vi där igen. Långanatten-löpare sökes. Tomas B har förvarnat om att han troligtvis inte kan springa. Hugade spekulanter anmäler sig snarast. Det är stor risk att vi måste stryka ett herrlag annars. |
|
2010-04-30 10:01:07 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Ändring i damlag 2,4,5 Astrid in i lag 5. Lovisa och Malin nya sträckor. Amanda upp i lag 4. Anna N till lag 2. |
|
2010-04-30 09:37:49 |
Ingrid Svensson FSOK [Senior- och juniorforumet] Det är härligt att se vilken kraftsatsning ni gör i LOK. Ni är extra varmt välkomna till Finspång! Lycka till med ALLA lag |
|
2010-04-30 09:05:46 |
Mikael (mikael@mickesweb.se) [Senior- och juniorforumet] Vill bara höra om det är någon som tänkt ta bilder på 10mila? Isåfall hör av er så kanske det kan användas till nästa nummer av på spåret! Nu är det snart dags, och bara ladda för fult mentalt nu så kommer det gå kanon! |
|
2010-04-30 08:50:13 |
Cissi [Senior- och juniorforumet] Sista veckan har vi fått åtskilliga telefonsamtal väl efter kl. 22.00. Det är inte OK. Både jag och Anna är trötta på att bli väcka gång efter annan och ber er därför att antingen ringa innan kl. 22.00 och allra helst då på Christians mobil, 070-5088246 eller 011-88546. Begagna gärna det numret redan efter kl. 20.00. Telefonhyfs efterfrågas alltså! |
5091-5100 5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170 5171-5180 5181-5190