
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-29 23:22:45 |
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet] Nytt växlingsschema upplagt med uppdaterad soluppgång och även tiden för herrarnas omstart. |
|
2010-04-29 21:46:22 |
Christian [Senior- och juniorforumet] 2 damer ytterligare har anmält att de självklart hoppar in i herrlagen om det behövs. Flera mottages tacksamt |
|
2010-04-29 21:43:05 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Börje >> skogarna i Finspång är så täta och ogenomträngliga att det blir en lokal förskjutning av upplevd soluppgång nä, du har rätt. helt korrekt, copy-paste fel från förra året... |
|
2010-04-29 21:36:46 |
Börje [Senior- och juniorforumet] Enligt växlingsschemat går solen upp 5:52, enligt arrangörens PM 4:58. Jag gissar att PM gäller. |
|
2010-04-29 21:06:25 |
Christian [Senior- och juniorforumet] ändringar i herrlag 6 och 7. |
|
2010-04-29 19:19:48 |
helena (helena.wassberger@telia.com) [Senior- och juniorforumet] Johan : jag har 2 platser över i bilen . mailar dig mitt tele nr. |
|
2010-04-29 17:52:21 |
Johan G (johan_goth@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Jag och Peter E letar fortfarande skjuts ut, dock till sträcka 7 och 8. Om det är nån som ska åka från Linköping runt halv tre (eller tidigare) och har två platser över hakar vi gärna på! |
|
2010-04-29 17:20:35 |
malin [Senior- och juniorforumet] Jag bekräftar härmed. Har glömt lösenord för inloggning!Ses på lördag! |
|
2010-04-29 16:58:32 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Det kommer lite återbud, än så länge endast till herrkavlen. Vi har så gott som tomt på reserver. Finns det fler damer som gärna tar en sträcka även i herrkavlen så hör gärna av er via mailen. |
|
2010-04-29 16:18:04 |
heggo (henrik.tosteberg@gmail.com) [Senior- och juniorforumet] Johan Nymans bil åker tidigare med full bil ikväll. |
5101-5110 5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170 5171-5180 5181-5190 5191-5200