Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
28.0 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fyra + fyra =


2010-04-29
23:22:45
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet]
Nytt växlingsschema upplagt med uppdaterad soluppgång och även tiden för herrarnas omstart.

2010-04-29
21:46:22
Christian [Senior- och juniorforumet]
2 damer ytterligare har anmält att de självklart hoppar in i herrlagen om det behövs. Flera mottages tacksamt

2010-04-29
21:43:05
Christian [Senior- och juniorforumet]
Börje >> skogarna i Finspång är så täta och ogenomträngliga att det blir en lokal förskjutning av upplevd soluppgång ;)

nä, du har rätt.
helt korrekt, copy-paste fel från förra året...

2010-04-29
21:36:46
Börje [Senior- och juniorforumet]
Enligt växlingsschemat går solen upp 5:52, enligt arrangörens PM 4:58. Jag gissar att PM gäller.

2010-04-29
21:06:25
Christian [Senior- och juniorforumet]
ändringar i herrlag 6 och 7.

2010-04-29
19:19:48
helena (helena.wassberger@telia.com) [Senior- och juniorforumet]
Johan : jag har 2 platser över i bilen .
mailar dig mitt tele nr.

2010-04-29
17:52:21
Johan G (johan_goth@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Jag och Peter E letar fortfarande skjuts ut, dock till sträcka 7 och 8. Om det är nån som ska åka från Linköping runt halv tre (eller tidigare) och har två platser över hakar vi gärna på!

2010-04-29
17:20:35
malin [Senior- och juniorforumet]
Jag bekräftar härmed. Har glömt lösenord för inloggning!Ses på lördag!

2010-04-29
16:58:32
Christian [Senior- och juniorforumet]
Det kommer lite återbud, än så länge endast till herrkavlen. Vi har så gott som tomt på reserver.

Finns det fler damer som gärna tar en sträcka även i herrkavlen så hör gärna av er via mailen.

2010-04-29
16:18:04
heggo (henrik.tosteberg@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Johan Nymans bil åker tidigare med full bil ikväll.

5101-5110  5111-5120  5121-5130  5131-5140  5141-5150  5151-5160  5161-5170  5171-5180  5181-5190  5191-5200 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26