
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-29 16:12:27 |
Christian [Senior- och juniorforumet] På damsidan saknas just nu bekräftelse på något sätt av Julia Almen i lag 3. HELA lag 5 dvs Amanda, Matilda, Lovisa,Malin och Åsa samt Anna-Sofie Bark i lag 6. In och kryssa av er. |
|
2010-04-29 12:38:53 |
Helen (helen@lok.se) [Senior- och juniorforumet] I kväll är det träning i Nyhem, Finspång. Jag o Jac åker lite tidigare o fixar med kartor o kids, så vi kommer inte till samlingen. Men vi ses på parkeringen vid Nyhemsskolan typ kl 18.15. Alla ickeLOKare betalar 30kr för kartan. Frågor eller om ni inte hittar ring mej 070 - 467 584 5 |
|
2010-04-29 09:49:52 |
uk [Senior- och juniorforumet] Magnus >> str 8 gäller, du och Christian Eriksson har blivit omkastade i växlingsschemat. |
|
2010-04-29 09:00:03 |
Jac [Senior- och juniorforumet] Janne<< jag och helén behöver våra pinnar på fredag. Vi ser till att de kommer till 10mila därefter. |
|
2010-04-29 07:48:06 |
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet] En fråga till UK: I laguttagningen står jag på sträcka 8 men i växlingsschemat på str. 9. jag antar att det är str. 8 som gäller ändå? |
|
2010-04-28 23:11:37 |
Peter E (p89e@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet] Jag och Goth skulle gärna vilja åka direkt till 10mila till TC på natten. Vi springer sträcka 8 och 9. Men vi har ingen skjuts än så länge. Om det är någon som har tänkt åka runt 3tiden till tävlingen och har plats så skulle vi vara tacksamma om vi fick åka med. |
|
2010-04-28 22:34:35 |
Janne [Senior- och juniorforumet] Ni löpare i herrlag 1 och 2 som inte lämnat er pinne, var snälla och ta med den till träningen i Finspång i morgon och lämna till Jonas L. |
|
2010-04-28 19:08:51 |
Rickard (rickard.lindkvist@gmail.com) [Gästbok] Ni har fyllt 8 damlag och 7 herrlag! Ni är för j*kla grymma! Christian, du är min idol! |
|
2010-04-28 18:09:42 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Lag 1,2,4,5 och 7 har alla på något sätt sagt till att man sett sträckan. Bra jobbat. Just nu återstår i lag 3 Erik B och Erik M, de har bägge fått ändrade sträckor så det kan bero på det. I lag 6 återstår Thomas S, Ole P, Thomas W, Pär E och Mats B. Här får coachen en svettig natt om ni inte går in och kryssar snarast. |
|
2010-04-27 23:56:11 |
Christian [Senior- och juniorforumet] o snart är tiomila här... Vi som tar ut lag och coachar vill att ni kryssar i att ni sett sträckan. Det sparar jobb för oss. |
5111-5120 5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170 5171-5180 5181-5190 5191-5200 5201-5210