Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
31.9 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fyra + två =


2010-04-27
20:40:43
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Vårvärmen har kommit och tävlingslusten likaså!
Kom ihåg anmälan till:
Skogsströvarna medel to 6 maj (efteranm gäller nu)
Nyköping medel lö 8 maj (ord anm idag)
Tisaren medel lö 8 maj (ord anm idag)
Boxholm lång sö 9 maj (ord anm idag)

2010-04-27
16:57:02
Börje [Senior- och juniorforumet]
Ptr>> Nej det är vi i H50 som gör...

2010-04-27
16:51:51
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Otter << föresten så trodde jag att det är stearinljus ni använder i lag H40-45? :)

Theo << jag tror redan de två lamporna har gått åt.

2010-04-27
16:28:14
Theo (ojerteg snabela yahoo punkt se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr>>Jag lånar gärna en lampa på lördag.

2010-04-27
15:44:46
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Otter << ska se om jag kan få med mig ikväll, annars får vi se hur vi kan lösa det.

2010-04-27
15:40:54
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
1:a lags löpare (både herrar och damer) + reserver, ni ska ha kommunens logga på tävlingsblus och vindjacka. Jag har ikväll med mig tyglapparna som ni ska sy på. Läge för en teambuildingaktivitet (syjunta) innan helgen :-)

2010-04-27
15:23:15
Christian [Senior- och juniorforumet]
Ändringar i herrlag 1-3.
In och markera era nya sträckor.

2010-04-27
14:31:19
Otter [Senior- och juniorforumet]
Ptr>> Jag är intresserad! Testar gärna innan för att se egenskaperna.

2010-04-27
13:53:53
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Jag kommer inte springa i helgen, men har två lampor liggandes hemma som går att låna för den intresserade. Den ena är en så kallad "Hongkong-lampa" och den andra är ett hemmabygge. Hemmabygget har en bred ljuskägla men har inte så stark mittenpunkt, dessutom lite framtung enligt min mening. Den har lång batteritid och går dessutom att använda på två sträckor eftersom jag har två batterier. Den andra lampan har lite bättre ljuspunkt i mitten men är inte av någon superdupervariant. Båda lamporna passar dig som annars skulle ha sprungit med vanlig halogenlampa. Hör av dig om du är intresserad.

2010-04-26
21:14:40
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet]
LOK har bokat 20 sovplatser i en skolsal på 10-mila. De är i första hand till löpare och coacher.

5121-5130  5131-5140  5141-5150  5151-5160  5161-5170  5171-5180  5181-5190  5191-5200  5201-5210  5211-5220 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26