
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-27 20:40:43 |
Sören (soren@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Vårvärmen har kommit och tävlingslusten likaså! Kom ihåg anmälan till: Skogsströvarna medel to 6 maj (efteranm gäller nu) Nyköping medel lö 8 maj (ord anm idag) Tisaren medel lö 8 maj (ord anm idag) Boxholm lång sö 9 maj (ord anm idag) |
|
2010-04-27 16:57:02 |
Börje [Senior- och juniorforumet] Ptr>> Nej det är vi i H50 som gör... |
|
2010-04-27 16:51:51 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Otter << föresten så trodde jag att det är stearinljus ni använder i lag H40-45? Theo << jag tror redan de två lamporna har gått åt. |
|
2010-04-27 16:28:14 |
Theo (ojerteg snabela yahoo punkt se) [Senior- och juniorforumet] Ptr>>Jag lånar gärna en lampa på lördag. |
|
2010-04-27 15:44:46 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Otter << ska se om jag kan få med mig ikväll, annars får vi se hur vi kan lösa det. |
|
2010-04-27 15:40:54 |
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet] 1:a lags löpare (både herrar och damer) + reserver, ni ska ha kommunens logga på tävlingsblus och vindjacka. Jag har ikväll med mig tyglapparna som ni ska sy på. Läge för en teambuildingaktivitet (syjunta) innan helgen |
|
2010-04-27 15:23:15 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Ändringar i herrlag 1-3. In och markera era nya sträckor. |
|
2010-04-27 14:31:19 |
Otter [Senior- och juniorforumet] Ptr>> Jag är intresserad! Testar gärna innan för att se egenskaperna. |
|
2010-04-27 13:53:53 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Jag kommer inte springa i helgen, men har två lampor liggandes hemma som går att låna för den intresserade. Den ena är en så kallad "Hongkong-lampa" och den andra är ett hemmabygge. Hemmabygget har en bred ljuskägla men har inte så stark mittenpunkt, dessutom lite framtung enligt min mening. Den har lång batteritid och går dessutom att använda på två sträckor eftersom jag har två batterier. Den andra lampan har lite bättre ljuspunkt i mitten men är inte av någon superdupervariant. Båda lamporna passar dig som annars skulle ha sprungit med vanlig halogenlampa. Hör av dig om du är intresserad. |
|
2010-04-26 21:14:40 |
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet] LOK har bokat 20 sovplatser i en skolsal på 10-mila. De är i första hand till löpare och coacher. |
5121-5130 5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170 5171-5180 5181-5190 5191-5200 5201-5210 5211-5220