
Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering
på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna.
Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte
sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer
att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget
namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå
för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket
ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.
|
2010-04-26 19:57:19 |
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet] Nej, det kommer inte att vara någon info-träff. Information till löpare och coacher kommer... Så länge finns tävlings-PM att läsa. Både coacher och löpare behöver läsa det noga. (Obs, stämpling vid växling och målgång |
|
2010-04-26 19:41:56 |
Helena (helena.wassberger@telia.com) [Senior- och juniorforumet] kommer det vara någon 10 mila info träff ? vem håller i info till oss coacher? |
|
2010-04-26 19:09:14 |
Christian [Senior- och juniorforumet] Lite ändringar redan i herrlagen. Jonas D, Jesper J och Tomas V insatta från reservlistan till att springa. |
|
2010-04-26 17:09:42 |
sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet] har lok sovplatser bokade på tiomila? Jag, Maria, Matilda och Terese ställer oss i kö om det finns plats! |
|
2010-04-26 16:01:09 |
Lasse A (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Senior- och juniorforumet] Grattis till sgern i Stigtomtakavlen! Gott jobb pojkar! |
|
2010-04-26 15:04:51 |
Ptr [Senior- och juniorforumet] Eftersom inte Emma kan och ingen annan har nappat heller så får ni köra stationsgympan ikväll. |
|
2010-04-26 13:03:56 |
Patrik (Patrik.Ljungemyr@gmail.com) [Gästbok] Hej Jag sprang veckans bana i lördags(24/4). Den som sitter på anslagstavlan vid motionscentrum. Jag vet inte om den var en gammal bana som suttit uppe hela vintern(det stod något om 27/10 på den) men två av kontrollerna hittade jag inte och vid LOK-gården såg jag inget om veckans bana som det står här på hemsidan. I motionscafeet sålde de bara trim-orienteringskartor, ej tomma kartor som jag behövde(jag använde en gammal karta jag hade hemma). Kul var det i all fall och jag gissar att det var spår av vildsvin jag såg på många ställen. Nu blir det 10-mila för SMHI nästa helg. /Patrik |
|
2010-04-26 09:24:54 |
emmab [Senior- och juniorforumet] kan inte hålla rockgympan, har ont i höfterna... |
|
2010-04-26 09:12:17 |
sturesson (lenst(at)telia.com) [Ungdomarnas forum] Stort grattis till grabbarna som vann Stigtomtakavlen. |
|
2010-04-25 18:50:03 |
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet] Här är några bilder från idag: http://axotron.se/photo/2010/2010-04-25_Stigtomta/index.html |
5131-5140 5141-5150 5151-5160 5161-5170 5171-5180 5181-5190 5191-5200 5201-5210 5211-5220 5221-5230