Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
19.8 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + ett =


2010-04-26
19:57:19
PerG (per@gustas.se) [Senior- och juniorforumet]
Nej, det kommer inte att vara någon info-träff. Information till löpare och coacher kommer... Så länge finns tävlings-PM att läsa. Både coacher och löpare behöver läsa det noga.
(Obs, stämpling vid växling och målgång ;)

2010-04-26
19:41:56
Helena (helena.wassberger@telia.com) [Senior- och juniorforumet]
kommer det vara någon 10 mila info träff ?
vem håller i info till oss coacher?

2010-04-26
19:09:14
Christian [Senior- och juniorforumet]
Lite ändringar redan i herrlagen. Jonas D, Jesper J och Tomas V insatta från reservlistan till att springa.

2010-04-26
17:09:42
sanna (saner443@student.liu.se) [Senior- och juniorforumet]
har lok sovplatser bokade på tiomila? Jag, Maria, Matilda och Terese ställer oss i kö om det finns plats!

2010-04-26
16:01:09
Lasse A (Lars.Almen@linkoping.se;camilla.a@telia.com) [Senior- och juniorforumet]
Grattis till sgern i Stigtomtakavlen!
Gott jobb pojkar!

2010-04-26
15:04:51
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Eftersom inte Emma kan och ingen annan har nappat heller så får ni köra stationsgympan ikväll.

2010-04-26
13:03:56
Patrik (Patrik.Ljungemyr@gmail.com) [Gästbok]
Hej

Jag sprang veckans bana i lördags(24/4). Den som sitter på anslagstavlan vid motionscentrum. Jag vet inte om den var en gammal bana som suttit uppe hela vintern(det stod något om 27/10 på den) men två av kontrollerna hittade jag inte och vid LOK-gården såg jag inget om veckans bana som det står här på hemsidan. I motionscafeet sålde de bara trim-orienteringskartor, ej tomma kartor som jag behövde(jag använde en gammal karta jag hade hemma).

Kul var det i all fall och jag gissar att det var spår av vildsvin jag såg på många ställen. Nu blir det 10-mila för SMHI nästa helg.

/Patrik

2010-04-26
09:24:54
emmab [Senior- och juniorforumet]
kan inte hålla rockgympan, har ont i höfterna...

2010-04-26
09:12:17
sturesson (lenst(at)telia.com) [Ungdomarnas forum]
Stort grattis till grabbarna som vann Stigtomtakavlen.

2010-04-25
18:50:03
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Här är några bilder från idag:

http://axotron.se/photo/2010/2010-04-25_Stigtomta/index.html

5131-5140  5141-5150  5151-5160  5161-5170  5171-5180  5181-5190  5191-5200  5201-5210  5211-5220  5221-5230 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26