Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
28.2 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
tre + fem =


2010-04-24
15:33:48
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Sören << eftersom jag inte springer så stämmer inte det där längre.. Det är numera martinsson som har med sig pinnarna till KO och Sören. Vilket inte är Sören längre utan Mackan A. Lagändringar mao. Jag kan inte ändra i uppställningen på hemsidan, men såhär ser lagen ut nu:
Lag 1:
Lukas
Martinsson
Micke
Peter E
AB
Figge

Lag 2:
Mattias O
Markus A
Sören
Jacob W
Artem
Perma

Lag 3:
Andreas B
Karl-Oskar
Erik S
Jonas L
Jakob G
Jonas Råberg

2010-04-24
15:16:51
Christian [Senior- och juniorforumet]
Så förhoppningsvis har Peter delegerat pinnarna.

2010-04-24
15:14:09
Christian [Senior- och juniorforumet]
K-O >> Du orkade inte läsa tillräckligt många inlägg bakåt...

Klubbens SI-pinnar inför Stigtomta ser ut så här.
Julia-Hanna har en. 701202 De tar med den till Anna-Stina.
Terese har 701205 med sig. Hon använder den på SM. Ger till Fredrika.
Peter har med sig 701203 till Sören och 701204 till Magnus, dvs str 2 i lag 2 och 3.
701201 har Margo fått och tar med och springer med.

Förhoppningsvis kommer ni som berörs ihåg detta iallafall...

2010-04-24
14:52:11
Karl-Oskar (magnus@stamphult.se) [Senior- och juniorforumet]
Ptr >> Jag tar bilen med mig. Jag och Sören verkar ha LOK-pinnar, någon som vet var dom finns?

2010-04-24
11:51:42
Ptr (peter@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Har kollat lite på resan inför kvällen, eftersom jag inte kan springa kommer det blir lite lagändringar. Men bara en löpare som får äran att byta dag mot natt. Avresa från Cupolen 18.30. De som ska med är: Lukas, Martinsson, Sören (har bil hoppas jag), Mattias O, KO (har bil hoppas jag), Erik S och en till. Totalt sju pers. Micke sköter transporten själv liksom Mackan(gissar jag). Det finns totalt tre platser och jag har fått förfrågan från två utbölingar (Linnelöpare) om att åka med dit, så jag ger bort dessa platser.

Cupolen, 18.30, Kör hårt!

2010-04-24
10:45:24
heggo (henrik.tosteberg@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Okej, då ser jag till att gå dit

2010-04-24
08:59:03
Johan Å [Senior- och juniorforumet]
Tosteberg >> Madde kan ta pinnen på vårspringet. Hon finns i barnpassningen.

2010-04-24
00:14:09
Christian [Senior- och juniorforumet]
Johan Å inlagd på str 1 i öppna klassen. H Tostebergs pinne. Ges till Jörgen Sköld på vårspringet. (eller om Johan tar den direkt)

2010-04-23
19:02:45
Sören [Senior- och juniorforumet]
Lycka till på natt-sm ikväll, LOKare!

2010-04-23
18:11:59
heggo (henrik.tosteberg@gmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Någon som ska till vårspringet och vara där runt 11:30? Behöver skjuts, så ring gärna isåfall, 0702-994784

5151-5160  5161-5170  5171-5180  5181-5190  5191-5200  5201-5210  5211-5220  5221-5230  5231-5240  5241-5250 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26