Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
20.3 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
fem + tre =


2010-04-23
17:22:32
Figge [Senior- och juniorforumet]
Per << Super!
Då är vi bara en eller två från en full bil!

2010-04-23
16:59:56
per (per@lok.se) [Senior- och juniorforumet]
Figge<< Jag åker gärna med sent.

2010-04-23
16:59:05
Christian [Senior- och juniorforumet]
lag 3 H17 ändrat Jakob G och Fredrik W bytt sträcka. Troligen får ni dock springa med varandras pinnar för jag får bara upp detta när jag försöker ändra pinne och sträcka på Hällens sida. Var observanta.

The website cannot display the page
HTTP 500
Most likely causes:
•The website is under maintenance.
•The website has a programming error.

2010-04-23
14:58:22
Malin [Senior- och juniorforumet]
Lycka till nu! Jag håller tummarna från Falun =)

2010-04-23
14:32:23
Figge [Senior- och juniorforumet]
På söndag tänkte Jakob och jag samåka till Stigtomta. Om det är ngn mer som springer sent som vill göra oss följa så hör av er!

2010-04-23
12:34:27
Börje [Senior- och juniorforumet]
Lycka till på SM!

2010-04-23
11:15:40
anne-li [Senior- och juniorforumet]
Pia>> Jag ska hem från Borensberg i natt och har plats i bilen, men kan inte säga exakt när jag kan åka hem. Blir dock inte i för än hela tävlingen inkl. prisutdelning är över.

2010-04-23
10:23:04
Magnus B Johansson [Senior- och juniorforumet]
Kör hårt ikväll på natt-SM!

2010-04-22
21:07:38
AB [Senior- och juniorforumet]
Vill tacka dagens träningsarrangör för en toppen träning. Väldigt tävlingslik med låg skärmplacering, lurig bana och mycket riktningsändringar. Kanonbra! Mera sånt, tack!

2010-04-22
20:48:53
Pia [Senior- och juniorforumet]
Till nattSM tar jag med Fred, Olga, Matilda och Terese.
Jörgen tar med Robban, Tomas, Sarah och Erik.
Lite problem när vi ska hem, eftersom jag ska ha med Oscar. Det borde finnas någon som ska förbi Linköping efter SM. Vi få lösa det på plats.
Ni som ska åka med mig hör av er angående tid ni vill åka 160147.

5161-5170  5171-5180  5181-5190  5191-5200  5201-5210  5211-5220  5221-5230  5231-5240  5241-5250  5251-5260 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26