Hittaut
Hittaut
Samarbetspartners
Forumstatus

Öppet forum
Mikael Stock Lervik 2026-06-23

Inloggning
Namn:
Lösen:
Väder i Linköping
28.2 °C
Temperatur:
Öppet forum

Öppet forum

Här platsar inlägg som har att göra med LOK och/eller orientering på något sätt. Inlägg både från medlemmar och utomstående är välkomna. Inlägg i form av spam, reklam från företag som inte sponsrar LOK samt fullständigt ovidkommande eller störande inlägg kommer att raderas så fort någon av administratörerna läser det. Använd helst eget namn (eller känt smeknamn) när du skriver inlägg. Inlägg du inte kan stå för med eget namn hör antagligen inte hemma här. IP-nummer lagras, vilket ökar möjligheten att spåra avsändare av inlägg om det skulle behövas.

 
Namn
Epostadress

[RSS] RSS
Mitt meddelande (börja länkar med http:// så länkas de automatiskt)

Spamkontroll (Skriv svaret med siffror)
två + fem =


2010-04-21
21:48:15
Robin (wassberger74@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
finns det någon mer exakt samlings plats för träningen i morgon ?

2010-04-21
21:30:40
Sarah (saroh90@hotmail.com) [Senior- och juniorforumet]
Nästa onsdag (28:e) kommer Christian och jag åka och springa Bauernatta i Jönköpingstrakten. Om någon mer vill hänga med finns det två lediga platser i bilen. Först i kvarn.
Ostkaka är (efter bauernatta) gott!

2010-04-21
21:00:15
Christian [Senior- och juniorforumet]
17.30 imorgon vill Corren ha en bild på 7 herrlöpare, en från varje lag. De kommer till träningen.
Jag föreslår Artem, Andreas Berg, Robin W, Per M, Pedro, Stephan S, Jonas Råberg.
Samla ihop er 7 i era finaste LOK-kläder i morgon.

2010-04-21
20:04:21
Christian [Senior- och juniorforumet]
Vet ni fram i veckan att ni måste lämna återbud till Stigtomta pga sjukdom eller skada meddela det till mig så snart som möjligt men absolut senast fredag 14.00 så hinner vi lämna in namn och pinnändringar.

Senare återbud innebär att du måste se till att din pinne kommer till tävlingen i god tid för dess sträcka. Senare återbud meddelas till Karin B när det gäller damer och AB när det gäller herrar. Var observant på lagändringar!

2010-04-21
19:59:24
Christian [Senior- och juniorforumet]
Nu finns även damlagen till Stigtomta. In och bekräfta uttagningarna.

2010-04-21
18:19:56
Christian [Senior- och juniorforumet]
markus >> läs lite noggrannare på H13-18... Erik är dessutom uttagen till en H14sträcka isåfall ;)

2010-04-21
18:04:24
markus [Senior- och juniorforumet]
Får inte Erik och Jonas det ganska jobbigt som ska springa både H17 och H13-18 på Stigtomta?

2010-04-21
13:19:19
peter [Senior- och juniorforumet]
artem and olga << i will pick you up at 19.45 tonight. is that ok with you?

2010-04-21
11:11:39
Ptr [Senior- och juniorforumet]
Marianne << jag har inga föräldrar som ska följa med, men jag har en bil med plats för fyra till.

2010-04-21
10:40:37
Marianne (marianne.nyman@minmail.net) [Senior- och juniorforumet]
Natt Sm löpare som har föräldrar som ni vet kommer att följa med till SM'et på fredag, kan ni höra av er, så jag vet vad vi har för bilskjutsar.

5181-5190  5191-5200  5201-5210  5211-5220  5221-5230  5231-5240  5241-5250  5251-5260  5261-5270  5271-5280 

Senast uppdaterad: 230221, 22:20:26